The news is by your side.

Advertisement

ابوظبی: بیرون ملک فرار کی کوشش ناکام، 600 ملین درہم چرانے والا بینک ملازم گرفتار

ابوظبی: متحدہ عرب امارات کی ریاست ابوظبی میں 600 ملین درہم چرا کر بھاگنے والے بینک ملازم کو جہاز سے گرفتار کرکے اس کی بیرون ملک فرار کی کوشش ناکام بنادی گئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ابوظبی میں 600 ملین درہم چرانے پر نوکری سے نکالے جانے والے ملازم کو پولیس نے جہاز سے گرفتار کرلیا، ملزم ملک چھوڑ کر بھاگ رہا تھا۔

رپورٹ کے مطابق پولیس نے ایئرپورٹ سیکیورٹی فورس نے ملزم کا نام بلیک لسٹ شامل میں ہونے پر اسے حراست میں لیا، اس کا نام 15000 درہم کا چیک باؤنس ہونے پر بلیک لسٹ میں شامل کیا گیا تھا۔

ملزم نے بینک سے 600 ملین درہم کا فراڈ کرکے مذکورہ رقم آن لائن کے ذریعے دوسرے ممالک کے بینک اکاؤنٹس میں منتقل کی تھی، ملزم نے یہ کارروائی شام کے دوران کی جب بینک کے الیکٹرانک سسٹم ایک دن کے لیے بند تھے۔

مزید پڑھیں: دبئی: جعلی چیک کے ذریعے مہنگی گاڑیاں خریدنے والا عرب شہری گرفتار

ایئرپورٹ سیکیورٹی فورس کے ہاتھوں گرفتار ہونے کے بعد ملزم نے خود کو بینک کا ایک سینئر ملازم ٖظاہر کیا، اس نے کہا کہ میں چیک باؤنس کی رقم دینے کو تیار ہوں مجھے جانے دیا جائے۔

سیکیورٹی فورس نے مذکورہ شخص کو پیش کش کو مسترد کرتے ہوئے اسے پبلک پراسیکیوٹر کے سامنے پیش کرنے کو کہا، بعدازاں پراسیکیوٹر کی جانب سے تفتیش کرنے پر پتا چلا کہ اس نے ایک بینک سے 600 ملین درہم کی رقم چرا کر بیرون ملک منتقل کردی ہے۔

ابوظبی کی عدالت میں اگر مذکورہ شخص پر جرم ثابت ہوجاتا ہے تو اسے 15 سال قید کی سزا بھگتنا ہوگی۔

ملزم کی جانب سے کورٹ میں اپیل کرنے پر سزا میں 7 سال تک کمی ہوسکتی ہے تاہم وہ اگر 600 ملین درہم کی رقم بینک کو واپس کردیتا ہے تو ملزم کو سزا پوری کرنے کے بعد ڈی پورٹ کردیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں