The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں اب کوئی کرکٹ ٹورنامنٹ نہیں کھیلا جائے گا

نئی دہلی : بھارتی کرکٹ بورڈ (بی سی سی آئی) نے کرونا وائرس کے پیش نظر آئی پی ایل، بھارت اور جنوبی افریقہ کے درمیان ون ڈے سیریز سمیت کسی بھی قسم کے ٹورمانٹس ملتوی کردیئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے خدشے کے باعث بی سی سی آئی نے بھارت میں جنوبی افریقہ سے ہونے والی ون ڈٖے سیریز کو مؤخر کرنے کا اعلان کیا ہے۔

اس کے علاوہ ملک بھر میں ہونے والے کرکٹ ٹورنامنٹس کے انعقاد پر بھی پابندی عائد کردی گئی ہے، فیصلے کے مطابق اب ہندوستان میں کوئی کرکٹ میچ نہیں کھیلا جائے گا، کرونا وائرس کی وجہ سے رواں ماہ ہونے والے کئی اہم ٹورنامنٹس غیر معینہ مدت کیلئے ملتوی کردیئے گئے ہیں

بھارتی کرکٹ بورڈ کے فیصلے کے مطابق شیش بھارت اور رنجی چمپئن سوراشٹر کے درمیان ہونے والی ایرانی ٹرافی سمیت تمام ٹورنامنٹس ملتوی کردیئے گئے ہیں، نئی تاریخوں کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

بی سی سی آئی کے سکریٹری جے شاہ کے دستخط سے جاری کردہ آفیشل بیان میں کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ جن ٹورنامنٹس کو ملتوی کیا گیا ہے ان میں ایرانی کپ، وجے ٹرافی، سینئر خواتین ون ڈے ناک آوٹ اور سینئر خواتین ون ڈے چیلنجر شامل ہیں۔

واضح رہے کہ وبائی صورت میں دنیا بھر کو اپنی لپیٹ میں لینے والے مہلک ترین کرونا وائرس نے جہاں دنیا بھر میں متعدد میچز اور ٹورنامنٹ منسوخ یا ملتوی کروائے وہی بھارت میں 29 مارچ سے شروع ہونے والی انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) بھی منسوخ کروا دی۔
بھارتی کرکٹ بورڈ کی جانب سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ 29 مارچ سے شروع ہونے والے آئی پی ایل میچز کو اب 15 اپریل کے بعد منعقد کرنے پر غور کیا جائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں