site
stats
لائف اسٹائل

سیاحت کرنے کے فوائد سے واقف ہیں؟

سفر کرنا تقریباً ہر شخص کا شوق ہوتا ہے۔ بہت کم افراد ایسے ہوتے ہیں جنہیں سفر کا بالکل شوق نہ ہو۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ سال میں ایک بار سیاحت کے لیے نکلنا دل و دماغ پر مثبت اثرات مرتب کرتا ہے۔ گو کہ یہ آپ کی جیب کو بھاری پڑسکتا ہے، لیکن ماہرین کے مطابق بینک اکاؤنٹ کو سال میں ایک بار دھچکہ پہنچانے میں کوئی حرج نہیں، بجائے اس کے کہ آپ کے دل یا دماغ کو کوئی جان لیوا دھچکہ پہنچے۔

مزید پڑھیں: مختلف ممالک کی سیر کے دوران ان چیزوں کا خیال رکھیں

اس سلسلے میں ماہرین کی تجویز ہے کہ اگر آپ بیرون ملک سیاحت کے لیے نہیں جاسکتے، تو سال میں کم از کم ایک بار ملک کے اندر ہی کسی دوسرے شہر ضرور جائیں جہاں آپ اس سے پہلے کبھی نہ گئے ہوں۔

مزید پڑھیں: سیر کرنے کے لیے 10 سستے ترین ممالک، جو آپ کی جیب پر بھاری نہیں

نئی جگہ کی سیر، اس کو دیکھنا، اور وہاں جانے سے قبل خوشی اور پرجوش ہونا، یہ سب آپ کی صحت پر مثبت اثرات مرتب کرتے ہیں۔

ماہرین نے سیاحت کرنے کے کچھ فوائد بھی بتائے ہیں، آئیے دیکھتے ہیں وہ کیا فوائد ہیں۔

:ذہنی تناؤ میں کمی

2

متعدد سروے میں یہ بات ثابت ہو چکی ہے کہ اگر کوئی شدید ذہنی دباؤ کا شکار شخص کسی جگہ کی سیر کے لیے نکلے تو اس کے ڈپریشن میں 80 فیصد سے زائد کمی آجاتی ہے۔ نئی جگہوں کو دیکھنا، اور نئے لوگوں سے ملنا ڈپریشن میں کمی کرتا ہے۔

:دل کے دورے سے حفاظت

5

ماہرین کا کہنا ہے کہ جو لوگ سیاحت کے لیے نکلتے ہیں ان کے دل کی کارکردگی بہتر ہوجاتی ہے اور وہ مارے خوشی کے زیادہ بہتر طریقے سے کام کرتا ہے۔ اس طرح دل کے دورے سمیت امراض قلب سے بھی حفاظت ممکن ہوتی ہے۔

:ذہنی کارکردگی میں اضافہ

9

سیاحت دل کے ساتھ ساتھ دماغی کارکردگی میں بھی اضافہ کرتی ہے اور آپ کا دماغ پہلے کے مقابلے میں فعال اور چیزوں پر زیادہ توجہ مرکوز کرنے کے قابل ہوجاتا ہے۔

:خوف میں کمی

7

مختلف جگہوں کی سیر اور نئے تجربات کرنا آپ کے خوف میں کمی کرتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ سیر و تفریح کے دوران آپ جتنے زیادہ نئے تجربات کرتے ہیں اور مختلف چیلنجز کو قبول کرتے ہیں، اتنا ہی آپ کے خوف میں کمی آتی ہے اور آپ زندگی کے دیگر مسائل کا بھی بے خوفی سے سامنا کرتے ہیں۔

:تخلیقی صلاحیت میں اضافہ

6

سیاحت آپ کی تخلیقی صلاحیت میں اضافہ کرتی ہے۔ آپ شاعر ہوں، ادیب ہوں، مصور ہوں یا فوٹوگرافر ہوں یا کوئی اور تخلیقی کام کرتے ہوں، قدرتی مناظر کی سیاحت آپ کے ذہن کے نئے دریچے وا کرتی ہے اور آپ کی تخلیقی صلاحیت بہتر ہوتی جاتی ہے۔

:مشکلات کا سامنا

8

اگر آپ کسی اجنبی جگہ پر جا رہے ہیں، خاص طور پر اپنی ثقافت اور روایات سے بالکل مختلف کسی نئے ملک میں، تو یہ سیاحت آپ کے اندر مشکلات کا سامنا کرنے کی صلاحیت میں اضافہ کرے گی اور آپ مختلف مسائل اور مشکل حالات کا منطقی حل نکالنے کے قابل ہوں گے۔

:خاندان سے رشتے میں بہتری

4

اگر آپ اپنے خاندان کے ساتھ سفر کر رہے ہیں تو اس سے خاندان کے تمام افراد کے درمیان محبت اور خلوص میں اضافہ ہوگا اور تمام افراد پہلے کے مقابلے میں ایک دوسرے سے زیادہ قریب ہوجائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top