تازہ ترین

ملک میں معاشی استحکام کیلئےاصلاحاتی ایجنڈےپرگامزن ہیں، محمد اورنگزیب

واشنگٹن: وزیرخزانہ محمد اورنگزیب کا کہنا ہے کہ ملک...

کچے کے ڈاکوؤں کو اسلحہ فراہم کرنیوالے 3 پولیس افسران سمیت 7 گرفتار

کراچی : پولیس موبائل میں جدید اسلحہ سندھ اسمگل...

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

کیا بننا چاہتے ہو؟ بچے کے جواب نے سب کو ہلادیا، ویڈیو وائرل

بھارت سے وائرل ہونے والے بچے کی ویڈیو نے بڑی معصومیت کے ساتھ معاشرے کے موجودہ تانے بانے پر نہایت سنجیدہ سوالات کھڑے کر دیے۔

مغربی بنگال کے بیر بھوم میں تیسری جماعت کے ٹیچر نے بچوں کا ایک سیشن رکھا جس میں بچوں سے سوال کیا گیا کہ وہ بڑ ہوکر کیا بننا چاہتے ہیں، ساتھ ہی ٹیچر نے اس سیشن کی ویڈیو بھی بنائی۔

ٹیچر کے سوال پر طالب علموں نے جواب دیا کہ وہ ڈاکٹر، انجینئر، ٹیچر اور پولیس اہلکار بننا چاہتے ہیں،اور  کچھ نے کہا کہ وہ بڑے ہو کر فوج میں بھرتی ہونا چاہتے ہیں یا سی آئی ڈی افسر بننا چاہتے ہیں۔

لیکن کلاس میں موجود ایک بچے سے جب یہ سوال پوچھا گیا تو اس نے کہا کہ وہ بڑا ہو کر ’بیوقوف‘ بننا چاہتا ہے، ٹیچر جواب سن کر حیران رہ گئے اور انہوں نے بچے کو جواب دیتے ہوئے کہا کہ اگر تم بیوقوف ہوگے تو کیا تم دوسروں سے دھوکہ نہیں کھاؤ گے؟۔

جس پر بچے نے ایک لمحہ بھی سوچے بغیر فوراً کہا کہ ’اگر میں خود بیوقوف ہوں تو کسی اور کو بیوقوف نہیں بنا سکتا‘، بچے کا جواب سن کر ٹیچر پھر حیران رہ گئے۔

سوشل میڈیا پر جب یہ ویڈیو وائرل ہوئی تو صارفین نے رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ اگرچہ بچے کی خواہش انوکھی ہے، لیکن اس کا یہ جواب ایک مضبوط سماجی پیغام دیتا ہے۔

Comments

- Advertisement -