The news is by your side.

Advertisement

ایٹم بم گرانے والا امریکا ہمیں نہ سکھائے، پیوٹن بہت عقل مند اور تعلیم یافتہ عالمی شخصیت ہیں: روس

ماسکو: کریملن نے امریکا کو جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ ایٹم بم گرانے والا امریکا ہمیں نہ سکھائے، پیوٹن کو جنگی مجرم کہنا ناقابل معافی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر جو بائیڈن کی جانب سے ولادیمیر پیوٹن کو جنگی مجرم کہنے پر روس نے سخت ردِ عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ صدر بائیڈن کا روسی صدر کو جنگی مجرم کہنا ناقابل معافی ہے، صدر ولادیمیر پیوٹن بہت عقل مند اور تعلیم یافتہ عالمی شخصیت ہیں۔

کریملن سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ امریکا کو ہمیں سکھانے کا کوئی حق نہیں، جنگ عظیم دوم میں امریکا نے جاپان میں ایٹم بم گرائے، امریکا نے ہمیشہ شہریوں پر بمباری کی، صدر بائیڈن ہمیں نہ سکھائیں۔

دوسری طرف صدر پیوٹن نے کہا ہے کہ مغرب کا عالمی سیاسی اور معاشی غلبہ ختم ہو رہا ہے، یوکرین میں کریملن کی فوجی مہم پر امریکا اور اس کے اتحادیوں کی طرف سے روس پر عائد غیر معمولی پابندیوں کے تازہ ترین اقدامات ایک دور کے خاتمے کی علامت ہیں۔

صدر پیوٹن نے کہا اب سے مغرب سیاسی اور اقتصادی طور پر اپنا ‘عالمی تسلط’ کھو دے گا، مغربی فلاحی ریاست، نام نہاد گولڈن بلین کا افسانہ ٹوٹ رہا ہے، آج پوری دنیا کو مغرب کے عزائم کی قیمت ادا کرنی پڑ رہی ہے، اور اس کی جانب سے کی جانے والی کوششیں کسی بھی قیمت پر اپنے مٹتے ہوئے غلبے کو برقرار رکھنے کی جدوجہد ہے۔

صدر پیوٹن نے دنیا بھر میں خوراک کی قلت کی پیش گوئی بھی کی، کیوں کہ روس کے خلاف مغربی پابندیاں پوری عالمی معیشت کو بری طرح متاثر کر رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں