The news is by your side.

Advertisement

ملک احتساب کے بغیر نہیں چل سکتا، پانامہ بل پاس کیا جائے، بلاول

کراچی : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ نواز شریف پانامہ بل کو فوری طور پر پاس کریں، ملک احتساب کے بغیر نہیں چل سکتا۔

انہوں نے وزیر اعظم نواز شریف کو پانامہ شریف کہہ کر مخاطب کرتے ہوئئے کہا کہ ہم جمہوریت اور امن چاہتے ہیں، سب دیکھ رہے ہیں کہ اسلام آباد میں کیاہورہا ہے ؟

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کلفٹن کے علاقے میں قائم شیو مندر میں دیوالی کی تقریبات میں شرکت کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

چیئرمین پیپلزپارٹی کہا کہ میں ہندو برادری سے ملنے آیا ہوں،کوئٹہ واقعہ کے باعث دیوالی کا پروگرام ملتوی کیا ہے،کوئٹہ واقعے پرہندو برادری نے دیوالی کا تہوار سادگی سے منانے کا اعلان کیا، ہم نے پاکستان کی سب سے بڑی دیوالی منانے کا اعلان کیا تھا۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ میں پھر کہتا ہوں کہ ہمارے چار مطالبا ت مان لیں۔ سانحہ اے پی سی پر جوڈیشل کمیشن آج تک نہیں بننے دیا گیا سانحہ میں ملوث مجرموں کو پھانسی بھی ہوگئی، ہم جمہوریت اور امن چاہتے ہیں، ہم نے جمہوریت اورعدلیہ کو مضبوط کرنا ہے،بتایا جائے دہشت گرد کیسے کوئٹہ پولیس ٹریننگ سینٹرپہنچے؟ نواز شریف اسٹیٹس کو جیسے سیاستدان نے پاکستان کو برا بنادیا۔

انہوں نے کہا کہ نوازشریف امیرالمومنین بننا چاہتے تھے، نواز شریف محترمہ کی حکومت کو گرانے کیلئے اسامہ سے فنڈز لیتے رہے، امریکا میں الیکشن لڑنے والا بھی مودی کے الفاظ بولتا ہے ، مودی ہمارے فوجیوں ،شہریوں کو ماررہا ہے لیکن کوئی چوں بھی نہیں کرتا ،سڑکوں پرپارلیمنٹ میں بھی لڑیں گے،مگردہشت گردوں کوکامیاب نہیں ہونے دیں گے۔

سب دیکھ رہے ہیں کہ اسلام آباد میں کیاہورہا ہے؟ کیمرے اور ٹی وی بند کردیئے جائیں تو سب ڈرامہ بند ہوجائے گا،ریٹنگ کیلئے عمران خان کی ہر بات اور کام کو دکھایا جارہا ہے، عمران اب پش اپس کررہا ہے، مسٹربین اب جی ٹی روڈ بند کرارہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں