The news is by your side.

Advertisement

بارش کے پانی کی مکمل نکاسی تک فیلڈ میں رہیں، بلاول بھٹو کی ہدایت

کراچی : چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے وزیراعلیٰ اور وزرا کو بارش کے پانی کی مکمل نکاسی تک فیلڈ میں رہنے اور بارش سےنقصان کا تخمینہ لگانے کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے وزیراعلیٰ سندھ اور وزرا سے فون پر رابطہ کرکے کراچی میں امدادی کاموں سے متعلق معلومات لیں۔

وزیراعلیٰ،وزیربلدیات،وزیرپبلک ہیلتھ انجینئرنگ نے بلاول بھٹو کو بریفنگ دی ، ناصر حسین شاہ نے بتایا کہ صوبےمیں ہر جگہ نکاسی آب کا کام تیزی سے جاری ہے جبکہ شبیربجارانی کا کہنا تھا کہ دستیاب وسائل پانی کی اخراج کے لیے استعمال کیےجارہےہیں۔

بلاول بھٹو نے وزیراعلیٰ اور وزرا کو بارش کے پانی کی مکمل نکاسی تک فیلڈ میں رہنے اور بارش سےنقصان کاتخمینہ لگانے کی ہدایت کردی۔

چیئرمین پی پی نے سندھ سمیت ملک میں انسانی جانوں کےضیاع پر دکھ کااظہار کرتے ہوئے کہا وفاقی اورصوبائی حکومتیں بارش سےجانی نقصان پرمتاثرین کی مددکااعلان کریں۔

بلاول بھٹو نے دوران بارش اقدامات پر سندھ کابینہ کو سراہا۔

خیال رہے موسلا دھار بارشوں کے باعث کراچی کے انڈر پاسز تاحال پانی سے بھرے ہوئے ہیں، تین دن بعد بھی ناظم آباد کے دونوں انڈر پاسز سے پانی کا اخراج نہ کیا جاسکا۔

لیاقت آباد دس نمبر کا انڈرپاس بھی تاحال زیر آب ٹریفک کی روانی متاثر ہورہی ہے اور مسلسل پانی جمع رہنے سے انڈرپاس میں سڑک پر گڑھے پڑگئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں