The news is by your side.

Advertisement

انسانی حقوق پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرسکتے، بلاول بھٹو

اسلام آباد: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ پاکستان کے نوجوانوں کو باشعور بنانا ہے، انسانی حقوق پر کوئی سمجھوتہ نہیں کرسکتے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے انسانی حقوق کے عالمی دن پر سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کسی بھی ریاست میں پریس کا کام طاقتور کا احتساب کرنا ہے، آزادی اظہار رائے کی طرح دیگر حقوق پر بھی بات کرنی چاہئے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ آئین میں اظہار رائے کی آزادی ہے لیکن ہم یقینی نہیں بناسکتے، پارلیمان میں سوائے مغلظات کے کوئی بات نہیں ہورہی ہوتی ہے، ریاست پاکستان کی ذمہ داری ہے اپنے شہریوں کا تحفظ کرے، لوگوں کو محنت کا صلہ دینا اور ان کا معاشی تحفظ کرنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ آج بھی ملک میں شفاف الیکشن نہیں ہوسکے، الیکشن میں عوام کے ووٹوں پر ڈاکا ڈالا جاتا ہے جسے روکنا ہوگا، عوامی نمائندے منتخب ہوتے ہیں تو مسائل حل ہوتے ہیں۔

مزید پڑھیں: زرداری بغیر کسی جرم کے جیل میں اور نواز شریف مجرم ہوکر بھی باہر ہیں، بلاول بھٹو

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ سندھ حکومت آج بھی انسانی حقوق دینے میں فرنٹ پر ہے، 18ویں ترمیم میں رائٹ آف ایجوکیشن دلوایا ہے، پیپلزپارٹی ہمیشہ انسانی اور جمہوری حقوق کے لیے فرنٹ پر رہی ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ جس طرح جمہوریت چل رہی ہے ہم عوام کے سامنے اور دیواریں لگارہے ہیں، عوامی امنگوں پر مشتمل قانون سازی کے لیے حقیقی نمائندوں کو لانا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ کشمیری رائے شماری کے مطالبے سے پیچھے ہٹنے کو تیار نہیں ہیں، کشمیریوں کا حق ہے وہ اپنا فیصلہ رائے شماری کے تحت کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں