The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کے جیالے مایوس نہ ہوں بھٹو کا سورج طلوع ہورہا ہے، بلاول بھٹو زرداری

گوجر خان : چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ پنجاب میں بھٹو اور بی بی کے چاہنے والے مایوس نہ ہوں بھٹو کا سورج طلوع ہورہا ہے، ملک کے عوام کو حقوق ملنے تک چین سے نہیں بیٹھوں گا۔

یہ بات انہوں نے گوجر خان میں منعقدہ جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کہی، پیپلز پارٹی کی جانب سے مہنگائی کیخلاف شروع کی گئی عوامی رابطہ مہم کے سلسلہ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ جانتاہوں کہ پنجاب کہ جیالے مایوس ہیں، دو سال تک بھٹو کے بغیر پنجاب میں جدوجد کرنا آسان کام نہیں تھا، بھٹو اور بی بی کے چاہنے والے مایوس نہ ہوں بھٹو کا سورج طلوع ہورہا ہے، اب آگیا بلاول پھر سے چلے کاتیر۔

بلاول بھٹو کا مزید کہنا تھا کہ اس وقت ملک ایک شدید معاشی اور سیاسی قیادت کے بحران سے گزررہا ہے، ایسا بحران اس سے پہلےنہ کبھی دیکھا نہ کبھی سنا، میں سمجھتا ہوں کہ یہ بحران حکومت کی وجہ سے ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم اپنے اصولی اور جمہوری مؤقف پر سمجھوتہ نہیں کریں گے، اگر حکومت عوام دوست بجٹ پیش کرتی تو ہم سپورٹ کرتے، آپ سب نے دیکھا کہ حکومت نے عوام دشمن بجٹ پیش کیا،

بجٹ پاس کرنے کے لئےبھی دھاندلی کی گئی، کسی کو بھی نہیں پتہ کہ فائنل ووٹ کیا تھے، کتنےحق میں اور کتنےخلاف تھے، انہوں نے مزید کہا کہ اس بجٹ میں غریب عوام پر1600ارب کا ٹیکس لگا دیا گیا ہے، گیس، بجلی ،دال سب مہنگا کردیاگیا، کاروبار تباہ کردیا ہے، ڈالر آسمان پر پہنچادیا گیا ہے، چھوٹے تاجر بھی پریشان ہیں ، اب لوگوں میں زیادہ برداشت کرنے کی طاقت نہیں۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ غریبوں کی چھت چھیننے والوں سے میں خود حساب لوں گا، پنشنرز کو تم نے دردرکی ٹھوکریں دیں، تمہاری وجہ سے کسان فاقہ کشی پرمجبورہوگئے، میں حساب لوں گا پنجاب کےعوام کی چیخوں کا، بلوچستان کے عوام کے خون کا، پختونخوا کے نوجوانوں کے آنسوؤں کا، میں حساب لوں گا سندھ کےبچوں کی پیاس کا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں