The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کے پاس جنوبی پنجاب صوبہ بنانے کی صلاحیت نہیں، بلاول بھٹو

لیہ: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ جنوبی پنجاب کا نام لے کر سیاست چمکانے والوں کو کچھ نہیں ملے گا، آپ اور ہم جنوبی پنجاب صوبہ چھین کر لیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لیہ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو نے کہا کہ عمران خان اور شوباز شریف کو غریبوں کی فکر نہیں ہے، ناکام لیگ نے صاف پانی اسکیم کے تحت 4 ارب خرچ کئے، ناکام لیگ نے چار ارب سے صاف پانی کا یاک منصوبہ تک نہیں بنایا۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ خان صاحب جگہ دیکھ کر اپنا موقف بدل لیتے ہیں، کون سے 90 دن میں عمران خان نے کے پی سے کرپشن، دہشت گردی ختم کی، ان کے جھوٹے وعدے سب پہلے بھی سن چکے ہیں، عمران خان کے پاس جنوبی پنجاب صوبہ بنانے کی صلاحیت نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ وسائل کی منصفانہ تقسیم کے لیے جنوبی پنجاب کا قیام ضروری ہے، جنوبی پنجاب کی محرومیوں کا حل صرف نیا صوبہ ہے، جنوبی پنجاب کی حقیقی نمائندگی صرف پیپلزپارٹی کرسکتی ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ پیپلزپارٹی اکیلے کچھ نہیں کرسکتی آپ کی طاقت میری طاقت بنے گی، میرا ساتھ دیں تو بھٹو شہید کے نقش قدم پر چل کر رہائشی اسکیم کا منصوبہ دوں گا، 6 اضلاع پر مشتمل تھل ڈویژن کا قیام عمل میں لایا جائے گا، پیپلزپارٹی حکومت میں آکر لیہ میں فری انڈسٹریل زون بنائے گی۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ جس نے پیپلزپارٹی چھوڑی وہ دوبارہ ایوان میں نہیں گیا، تاریخ گواہ ہے ہمیں بڑے بڑے لوگوں نے چھوڑا، پیپلزپارٹی کو کسانوں اور غریبوں نے نہیں چھوڑا، جب بھی حکومت میں آئے عوام کی خدمت کے لیے کام کیا۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ جنوبی پنجاب کے لیے پی ٹی آئی میں جانے والے پانچ سال اسمبلی میں خاموش رہے، اقتدار کے مزے لوٹتے رہے اور اب انہیں جنوبی پنجاب یاد آرہا ہے، عوام باشعور ہے ان کے دھوکے اور فریب میں نہیں آئے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں