The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹوزرداری آج بنوں‌ میں جلسے سےخطاب کریں گے

بنوں : صوبہ خیبرپختونخواہ کے شہر بنوں میں پیپلزپارٹی آج سیاسی قوت کا مظاہرہ کرے گی، چیئرمین بلاول بھٹوزرداری جلسے سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخواہ کے شہر بنوں میں چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری جلسہ عام سے خطاب کریں گے، جلسے کے تمام ترانتظامات مکمل کرلیے گئے۔

پیپلزپارٹی کے کارکنوں نے جلسہ گاہ کو پارٹی پرچموں اور بڑے بڑے بینروں اور پارٹی قائدین کی تصاویر سے سجا دیا ہے، جلسے کے لیے 80 فٹ لمبا اور 24 فٹ چوڑا اسٹیج بنایا گیا ہے اور شرکا کے لیے ہزاروں کرسیاں لگائیں گئیں ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ ہفتے پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت نے ملک کو مسائل کے دلدل میں دھکیل دیا، پاکستان کو ان لٹیروں سے نجات دلائیں گے۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا پیپلز پارٹی ملک میں جمہوریت کی محافظ ہے ہماری آمریتوں کے خلاف جدوجہد کی طویل تاریخ اور شہادتیں موجود ہیں۔


میاں صاحب سے بڑاچابی والا کھلونا کوئی نہیں: بلاول بھٹو


یاد رہے کہ 18 مارچ کو پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کوٹلی ستیاں میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ میاں صاحب سے بڑا چابی والا کھلونا کوئی نہیں ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں