The news is by your side.

Advertisement

اےٹی ایم آؤٹ آف آرڈر ، بلاول بھٹو کا ٹویٹ

کراچی : پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے جہانگیرترین کی نا اہلی پر اظہار ِ خیال کرتے ہوئے اسے ’اے ٹی ایم آؤٹ آف آرڈر‘ قرار دیدیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کی جانب سے تحریک انصاف کے سیکٹریری جنرل جہانگیر ترین کو نااہل قرار دیئے جانے پر پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ اے ٹی ایم آؤٹ آف آرڈر۔

یاد رہے کہ سپریم کورٹ نے بڑا فیصلہ سناتے ہوئے پی ٹی آئی کے چئیر مین عمران خان اہل جبکہ جنرل سیکریٹری جہانگیر ترین نااہل قرار دیا۔


مزید پڑھیں :  نا اہلی کیس: عمران خان بری/ جہانگیر ترین نا اہل قرار


سپریم کورٹ نے جہانگیرترین کوتاحیات نااہل قراردیتے ہوئے فیصلے میں کہا کہ جہانگیرترین نے اپنےبیان میں مشکوک ٹرمز استعمال کیے، جہانگیرترین سماعت میں درست جواب نہیں دے رہے تھے، آف شورکمپنیاں جہانگیرترین کی ملکیت ہیں، جہانگیرترین انسائیڈر ٹریڈنگ کے جرم کےمرتکب ہوئے۔

فیصلے میں مزید کہا گیا کہ جہانگیرترین نےڈرائیوراورباورچی کےنام پرجائیدادیں رکھیں،جہانگیرترین نےاعتراف جرم کیا اورجرمانہ بھی ادا کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں