پیپلز پارٹی یوٹرن لیتی ہے نہ شو بازی کرتی ہے: بلاول بھٹو -
The news is by your side.

Advertisement

پیپلز پارٹی یوٹرن لیتی ہے نہ شو بازی کرتی ہے: بلاول بھٹو

چنیوٹ: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ پیپلز پارٹی یوٹرن لیتی ہے نہ شو بازی کرتی ہے، الیکشن میں دھاندلی سے کسی کو کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ پنجاب کے شہر چنیوٹ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پنجاب کے عوام کو 2 ناموں نے یرغمال رکھ ہے، دو جماعتوں نے پنجاب کو ذاتی نظریے کے لیے استعمال کیا۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب کے عوام پیپلز پارٹی کی طرف دیکھ رہے ہیں، پنجاب کے عوام ایک نظریاتی پارٹی کے انتظار میں ہیں۔ وہ چاہتے ہیں ان کے مسائل پیپلز پارٹی حل کرے۔

بلاول کا کہنا تھا کہ عوام جانتے ہیں پیپلز پارٹی کے خلاف کس قسم کی سازشیں بنائی گئیں، سازشوں کا مقصد تھا پیپلز پارٹی کو ملک بھر میں پھیلنے سے روکا جائے، لوگ چاہتے ہیں ان کے مسائل پر بات ہو گالم گلوچ نہ ہو۔

انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی یوٹرن یا شو بازی نہیں عوام کے لیے کام کرتی ہے، میثاق جمہوریت کے بارے میں شاہ محمود قریشی اچھی طرح جانتے ہیں۔ میثاق جمہوریت کے ذریعے ہم مضبوط نظام بنا سکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف جیسی جماعتیں آئین کو کمزور کرتی ہیں، پیپلز پارٹی پارلیمنٹ میں جا کر آئین کو مضبوط کرے گی، پیپلز پارٹی آج بھی اداروں کو مضبوط کرنا چاہتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں