The news is by your side.

Advertisement

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو آج ضلع مہمند میں جلسے سے خطاب کریں گے

ضلع مہمند: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو آج ضلع مہمندمیں جلسےسےخطاب کریں گے، بلاول بھٹو نے سندھ، پنجاب کے بعد کے پی میں جلسوں کا اعلان کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی آج خیبرپختونخواہ کے اضلاع مہمند میں سیاسی قوت کا مظاہرہ کرے گی ، چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو جلسےسےخطاب کریں گے جلسے کے تمام ترانتظامات مکمل کرلیے گئے ہیں۔

باب مہمندکےقریب پنڈال سج گیا اور 15ہزارکرسیاں لگادی گئیں ہیں ، جلسہ گاہ میں68فٹ لمبا اور20 فٹ چوڑاسٹیج تیارکیاگیا، پیپلزپارٹی کےمرکزی قائدین بھی جلسے میں شرکت کرے گی۔

گذشتہ روز بلاول بھٹو نے سندھ، پنجاب کے بعد کے پی میں جلسوں کا اعلان کیا تھا ، خیبرپختونخوا میں جلسوں کی تفصیلات جاری کی گئی تھیں ، جس کے مطابق گ5 جولائی کو بلاول بھٹو پشاور پریس کلب کا دورہ کریں گے اور 6 جولائی کو ڈی آئی خان میں بھرپورعوامی قوت کا مظاہرہ کریں گے۔

مزید پڑھیں : بلاول بھٹو نے پی ٹی آئی کے گڑھ کے پی کے میں جلسوں کا اعلان کر دیا

شیڈول کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی 8 جولائی کو لوئردیرمیں جلسہ عام سے خطاب کریں گے۔

یاد رہے کہ چند روز قبل بلاول بھٹو زرداری نے گوجر خان میں جلسہ کیا تھا، اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں بھٹو اور بی بی کے چاہنے والے مایوس نہ ہوں بھٹو کا سورج طلوع ہورہا ہے، ملک کے عوام کو حقوق ملنے تک چین سے نہیں بیٹھوں گا۔

بلاول بھٹو نے مزید کہا تھا کہ جانتاہوں کہ پنجاب کہ جیالے مایوس ہیں، دو سال تک بھٹو کے بغیر پنجاب میں جدوجد کرنا آسان کام نہیں تھا، مگر بھٹو اور بی بی کے چاہنے والے مایوس نہ ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں