The news is by your side.

Advertisement

بل گیٹس نے میلنڈا کو مزید کروڑوں ڈالر شیئرز منتقل کر دیے

نیویارک: مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے اپنی سابقہ اہلیہ میلنڈا کو 80 کروڑ ڈالر سے زائد شیئرز منتقل کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق بل گیٹس نے میلنڈا کو 80 کروڑ 50 لاکھ ڈالرز کے شیئرز منتقل کر دیے، مائیکرو سافٹ کے بانی 3مئی کو اہلیہ میلنڈا سے علیحدگی کے بعد اب تک انھیں 3 ارب ڈالر منتقل کر چکے ہیں۔

میلنڈا فرنچ گیٹس کو منتقل کیے گئے اثاثوں میں کینیڈا کے قومی ریلوے اور آٹو نیشن کے حصص بھی شامل ہیں، جب کہ گزشتہ روز بل گیٹس نے ڈیئر اینڈ کمپنی کے حصص میں سے 80 کروڑ 50 لاکھ کے حصص میلنڈا کو منتقل کیے، کہا جا رہا ہے کہ مذکورہ رقم ڈیئر اینڈ کمپنی (Deere & Co) میں بل گیٹس کے حصص کا 7 فی صد ہے۔

واضح رہے کہ تین مئی کو بل اور میلنڈا کی دی گئی طلاق کی درخواست میں انکشاف کیا گیا ہے کہ 1994 میں شادی کے بندھن میں بندھنے والے اس جوڑے نے شادی سے قبل معاہدہ (prenuptial) نہیں کیا تھا، اور واشنگٹن ریاست کے قانون کے تحت جوڑوں میں طلاق ہونے پر اثاثے مساوی بنیادوں پر تقسیم کر دیے جاتے ہیں۔

طلاق کے بعد بل گیٹس کی سابق بیوی کا بڑا اقدام

خیال رہے کہ میلنڈا کو طلاق دینے سے قبل بل گیٹس 146 ارب ڈالرز کے ساتھ دنیا کے چوتھے امیر ترین شخص ہیں، بتایا جاتا ہے کہ اس جوڑے میں علیحدگی کی وجہ بل گیٹس کے اپنی ملازمہ کے ساتھ تعلقات بنے تھے۔

ایک طرف بل سے طلاق کے بعد میلنڈا کو مائیکرو سافٹ کے شریک بانی کے اثاثے منتقل ہو رہے ہیں، دوسری طرف میلنڈا نے ایک جزیرہ 2 کروڑ یومیہ کرائے پر لے لیا ہے، جزیرہ کیلوینی ویسٹ انڈیز میں گرینیڈا کے قریب واقع ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں