The news is by your side.

Advertisement

"سازش ہورہی ہے کہ انٹلیکچوئل کو دہشتگرد قرار دیدیا جائے”

کراچی: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ ایک کوشش اور سازش کی جارہی ہے کہ انٹلیکچوئل کو دہشتگرد قرار دیدیا جائے، جس طرح ہم سیاستدانوں کو غدار قرار دیا جاتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی آڈیٹوریم میں شہید بےنظیربھٹوکی 68 ویں سالگرہ کی تقریب کا انعقاد کیا گیا، جس میں بلاول بھٹو نے خصوصی طور پر شرکت کی اور کیک کاٹ کر شہید بی بی کی سالگرہ کی تقریبات کا آغاز کیا۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نےکہا کہ شہید محترمہ بینظیر بھٹو کےمنشورپر عمل کرنےکی کوشش کررہے ہیں۔

بلاول بھٹو نےآج پھر وفاقی حکومت کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ ایساپاکستان بنائیں جس میں عام آدمی تک روٹی،کپڑا،مکان پہنچائیں، جو نیا پاکستان ہمارے سامنےبن رہا ہے وہ آپ سب کے سامنے ہے، نئےپاکستان میں عوام سے روٹی،کپڑا اورمکان چھینے جارہے ہیں۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ ایک صوبے کو نشانہ بناکر اس کی ہر اسکیم کو ہٹایا گیا، وعدہ کیا تھا کہ سندھ کو ایک ٹریلین روپے کا پیکج ملے گا، میں بجٹ میں موجود تھا مجھے ایسا کوئی پیکج نظر نہیں آیا۔

چیئرمین پیپلز پارٹی نے کہا کہ وزیراعلیٰ سندھ این ایف سی ایوارڈ کا مطالبہ کرتا ہے، مراد علی شاہ کا مطالبہ صرف سندھ کے لئے نہیں ہے وہ ہرصوبے کی جدوجہد کی جنگ لڑ رہا ہے، این ایف سی ایوارڈ سے پنجاب،کےپی،بلوچستان اور سندھ کا فائدہ ہوگا، آپ کہتے ہو کہ صورت حال بری ہے مان لو18ویں ترمیم کےبعدآپ نے زیادہ ذمہ داریاں دی ہیں۔

سندھ حکومت کی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ سندھ حکومت کم وسائل کےباوجود اتنا اچھا پر فارم کررہی ہے اس کے باوجود سندھ حکومت کی کردار کشی کی جاتی ہے،عوام کی محنت کی وجہ سے جی ڈی پی باقی صوبے سےآگے ہے، ہم غربت کی شرح میں کمی لائے ہیں، دنیا مانتی ہے کہ سندھ نےپبلک پارٹنر شپ میں بہتر پر فارم کیا ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ بنی گالہ کو ریگولرائز کیا گیا مگر گجر نالہ ہر صورت میں گرانا ہے، گجر نالہ پر تو کچرا ہے وہ لوگ حالات کی مجبوری کی وجہ سے وہاں رہےہیں، گجر نالوں کے اطراف کے لوگوں کو پہلے متبادل دیناپڑےگاپھر توڑا جائے، اس کیلئےقانون سازی کریں،کہیں یہ مسئلہ ہوتوپہلےگھر بنا کردیں، عدالت نے فیصلہ سنایا ہےہم عمل کریں، پیپلزپارٹی گھر بناتی ہے گھر گراتی نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں