site
stats
عالمی خبریں

مالی، دو مختلف بم دھماکوں 7 افراد جاں بحق

blast

بماکو : مالی میں ہونے والے 2 بم دھماکوں میں 7 افراد ہلاک ہوگئے دھماکوں میں اقوام متحدہ کے امن مشن کے کارواں میں شامل دو ٹرکوں کو نشانہ بنیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق مالی کے شمالی علاقے بماکو میں دو مختلف واقعات میں ہونے والے بم دھماکوں کے باعث 7  افراد جاں بحق جب کہ متعدد زخمی ہوگئے ہیں، دھماکے کے بعد سیکیورٹی اہلکاروں نے جائے وقوعہ کا محاصہ کرلیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق پہلا دھماکا انسونگو میں کیا گیا جہاں ایک مسافر بس کو نشانہ بنایا گیا جب کہ دوسرے بم دھماکے میں اقوام متحدہ کے امن مشن میں شامل دوٹرکوں پر کیا گیا۔

مقامی پولیس اہلکاروں کا کہنا ہے دونوں حملوں میں کافی مماثلت پائی جاتی ہے اور ایک ہی طریقے سے کیے دونوں بم دھماکوں میں جہادی گروپ کے ملوث ہونے کے قوی امکان ہیں تاہم ابھی تک کسی جہادی تنظیم نے واقعہ کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے۔

خیال رہے کہ دوسری جانب مالی کے وزیر اعظم ملک کے اسی وسطی حصے کے ایک شہر کا دورہ کرنے والے تھے جہاں بم دھماکا کیا گیا تاہم دہشت گردی کے اس واقعے کے بعد دورہ ملتوی کرنا پڑا۔

بین الااقوامی خبررساں ایجنسی کے مطابق ہلاک ہونے والے افراد کی شناخت کو ظاہر نہیں کیا گیا ہے اور نہ ہی اس بات کی تفصیلات منظر عام پر آ سکی ہیں کہ اقوام متحدہ کے امن مشن سے جڑے لوگوں میں کسی کو کوئی نقصان تو نہیں پہنچا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top