The news is by your side.

Advertisement

شام، بمباری سے شیرخوار بچے کی آنکھ ضائع، ماں جاں بحق

دمشق : مشرقی علاقے الغوطہ میں گولہ باری کی زد میں آکر ایک آنکھ سے محروم ہونے والے کم سن بچے کی دلخراش تصویر دیکھ کر ہر آنکھ اشکبار ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق فضائی بمباری گزشتہ جمعہ کو کی گئی جس کے نتیجے میں دو ماہ کا شیر خوار بچے کی بائیں آنکھ ضائع ہو گئی جب اس کے ماتھے اور سر پر بھی شدید چوٹیں آئی تھیں جس سے اس کا پھول سا چہر زخموں کی آماج گاہ محسوس ہو رہا تھا۔

ایک آنکھ سے محروم معصوم بچے کی تصاویر نے سوشل میڈیا آہ و بکا برپا کر دی اور صارفین نے نومولود بچے کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے کریم سے یکجہتی ٹرینڈ بنادیا جس میں ایک بار پھر شام میں جاری خانی جنگی اور انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزی کو زیر بحث بنادیا۔

سماجی رابطے پر لوگوں نے کم سن کریم سے اظہار یکجہتی کے لیے اپنی ایک آنکھ کو ڈھانپ کر تصاویر شیئر کیں جس سے اس دل دلخراش واقعے کی سنگینی کو واضح کرنا تھا اور ایک آنکھ کے بغیر کیا احساسات ہوتے ہیں اسے محسوس کرنا تھا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر سب سے پہلے شام کے ایک صحافی ہادی العبداللہ نے ٹویٹ کی جس میں اطلاع دی گئی کہ بمباری میں کم سن کریم صرف اپنی ایک آنکھ سے ہی محروم نہیں ہوا بلکہ ہمیشہ کے لیے اپنی ماں کو کھو بھی دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں