The news is by your side.

Advertisement

بورس جانسن آئی سی یو سے وارڈ میں منتقل

لندن: کرونا وائرس سے متاثر ہونے والے برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کی طبیعت سنبھلنے کے بعد انھیں آئی سی یو سے وارڈ میں منتقل کر دیا ہے۔

برطانوی میڈیا کے مطابق ترجمان وزیر اعظم دفتر نے بتایا کہ بورس جانسن کو انٹینسو کیئر یونٹ سے میڈیکل وارڈ میں منتقل کر دیا گیا ہے، ان کی صحت میں بہتری آ گئی ہے۔

کو وِڈ نائنٹین کا شکار ہونے والے وزیر اعظم بورس جانسن 3 دن اسپتال کے آئی سی یو میں تھے، ان کی حالت تشویش ناک ہو گئی تھی، دنیا کے کئی ممالک کے سربراہان نے ان کے لیے دعاؤں اور نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم عمران خان نے بھی برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کی جلد صحت یابی کے لیے نیک خواہشات اور مل کر کرونا کے خلاف لڑنے کے عزم کا اظہار کیا۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے بورس جانسن کی صحت کی خرابی کی خبر سن کر دکھ کا اظہار کیا اور کہا کہ کرونا کی وجہ سے کسی مریض کا آئی سی یو میں جانا تشویش ناک امر ہوتا ہے۔

وزیراعظم کا بورس جانسن کی جلد صحت یابی کیلیے نیک خواہشات کا اظہار

فرانسیسی وزیر اعظم امانوئل میکرون نے بھی بورس جانسن کو انتہائی نگہداشت وارڈ میں منتقل کرنے پر تشویش کا اظہار کیا تھا، انھوں نے برطانوی ہم منصب کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اس آزمایش کے وقت میں وہ بورس جانسن اور ان کے اہل خانہ کے ساتھ ہیں۔

خیال رہے کہ برطانیہ میں کرونا وائرس سے ہلاک ہونے والے مریضوں کی تعداد 7,978 ہو گئی ہے جب کہ اب تک وائرس سے 65 ہزار افراد متاثر ہو چکے ہیں جن میں ڈیڑھ ہزار مریضوں کی حالت تشویش ناک ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں