The news is by your side.

پہیلی بوجھیں : کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ کون سا طوطا اکیلا بیٹھا ہے؟

آج ہم آپ کے لیے ایک اور تصویری چلینج لے کر آئے ہیں، اس تصویر میں بہت سارے پرندوں کے درمیان آپ نے وہ پرندہ ڈھونڈنا ہے جو اپنے جوڑے کے ساتھ نہیں یعنی تنہا ہے۔

انٹرنیٹ پر زیر گردش تصاویر صارفین کو الجھا دیتی ہیں، بعض تصویری پہلیاں مشکل ہونے کے باوجود لوگوں کی توجہ کا مرکز بن جاتی ہیں کیونکہ صارفین اسے حل کرنے میں خاصی دلچسپی لیتے ہیں۔

آج ایک مرتبہ پھر نئی تصویر شائع کی گئی ہے جس نے سوشل میڈیا پر کئی صارفین کو ذہنی آزمائش میں ڈال دیا، اب اس پہیلی کا جواب بتانا آپ کا امتحان ہے، دیکھتے ہیں آپ میں کتنی عقل مندی ہے۔

Jagranjosh

ہمارا یہ چیلنج ہے کہ صرف ذہین اور باصلاحیت افراد ہی ان بہت سارے پرندوں میں اس تنہا پرندے کو باآسانی پہچان سکتے ہیں لیکن اس میں تھوڑا وقت بھی لگ سکتا ہے۔

پہیلی : تصویر کے اس رنگین جھنڈ میں اس پرندے کو تلاش کریں جس کا کوئی جوڑا نہیں ہے۔!

کیا آپ اس جھنڈ میں پرندے کو اس کے جوڑے کے بغیر دیکھ سکتے ہیں؟ اگرچہ جواب آپ کے سامنے ہے لیکن تصویر کا پورا فریم اور ایک جیسے یا ملتے جلتے رنگوں کا استعمال اسے مشکل بنا دیتا ہے۔

آپ اپنی مکمل توجہ تصویر پر مرکوز رکھیں کیونکہ ان پرندوں میں فرق صرف دم، جسم کا رنگ، آنکھیں یا پیاری سی چھوٹی چونچ کا ہوگا۔

جی ہاں، یہ پہیلی حل کرنا تھوڑا سا مشکل تو ہوگا لیکن آپ کم از کم دو بار کوشش کرنے کے بعد ہی اس کا صحیح جواب تلاش کریں۔

کافی تجسس اور غور کے بعد اگر آپ جواب تک نہیں پہنچ پائے تو آئیے اب ہم آپ کو اس کا صحیح جواب بتاتے ہیں، جسے دیکھ کر آپ کی حیرانی میں مزید اضافہ ہوگا ۔

Jagranjosh

اس تصویر میں کل 41 رنگ برنگے طوطے ٹیلی فون کی چار تاروں پر بیٹھے ہوئے دکھائے گئے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ جوڑے کے حساب سے ایک طوطا الگ ہے۔

تمام جوڑے آپس میں ایسے بیٹھے ہیں جیسے دو طوطے کھیلتے ہوئے نظر آتے ہیں، جب کہ ایک جوڑا دو تاروں پر گپ شپ کر رہا ہے۔

جواب دیکھیں : 

اگر آپ کامیابی کے ساتھ پرندے کو تلاش کریں جس کا کوئی مماثل جوڑا نہیں ہے اور اگر نہیں تو کالی ٹوپی کے ساتھ پرندے کو بائیں طرف چیک کریں۔

وہ واحد پرندہ ہے جس کا سر نیلا، سرخ جسم اور سبز دم ہے، جس کی وجہ سے وہ اکیلا اور تنہا دکھ رہا ہے۔

اور اگر آپ اب بھی جدوجہد کر رہے ہیں، تو تصویر کے بیچ میں زوم کرنے کی کوشش کریں۔ اس کے علاوہ، نیچے دی گئی تصویر سے اپنا جواب ہمارے ساتھ چیک کریں۔

Jagranjosh

جی!! تو آپ کو آج کی یہ پہیلی کیسی لگی اس کا جواب نیچے کمنٹ باکس میں ضرور دیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں