The news is by your side.

Advertisement

برازیل : کورونا ویکسین کی دو ہزار انسانوں پر آزمائش کی تیاریاں

ساؤ پالو : برازیل کے دو ہزار رضاکاروں نے جذبہ خیرسگالی کے تحت خود کو کورونا وائرس ویکسین کے ٹیسٹ کیلئے پیش کردیا، یہ رضا کار بڑے پیمانے پر ویکسین کی آزمائشوں میں حصہ لے رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کے علاج کیلئے مصروف محققین برازیل میں ایسی جگہوں کی تلاش کر رہے ہیں جہاں ان ویکسینوں کی ممکنہ جانچ پڑتال کرسکیں، یہاں نیا کورونا وائرس اب بھی تیزی سے پھیل رہا ہے۔

اس حوالے سے 29 سالہ لیوز آگسٹو رزو جو ایک سرجن بھی ہیں، وہ کورونا وائرس کے خلاف ویکسین کی تلاش میں آج کی دنیا کی سب سے اہم سائنسی کوششوں میں شامل ہیں۔ ان کی یہ کاوش کورونا وائرس پر قابو پانے کے لئے عالمی کوششوں میں روشن امید کی کرن ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ساؤ پالو میں 2000ہزار رضا کار آکسفورڈ اور آسٹر زینیکا یونیورسٹی کے محققین کی جانب سے تیار کردہ تجرباتی کورونا وائرس ویکسین کے لئے بڑے پیمانے پر انسانی آزمائشوں میں حصہ لے رہے ہیں۔

اس حوالے سے 29 سالہ لیوز آگسٹو ریزو کا کہنا ہے کہ شاید اس کا علاج نہیں ہوگا، وائرس کو مات دینے کا واحد طریقہ یہ ہے کہ آپ کو ایک ویکسین لگائی جائے اور آپ کو لازمی ٹیسٹ کرانے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ برازیل امریکہ کے بعد دوسرا بڑا ملک ہے جہاں1.9ملین افراد کورونا وائرس میں مبتلاہیں، اب تک برازیل میں وائرس کی وجہ سے ہونے والی بیماری کوویڈ 19 میں 72،000 سے زیادہ افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں