The news is by your side.

Advertisement

برازیلین شہری انوکھے مچھرکے کاٹنے سے ’ ہاتھی پیر‘ نامی بیماری میں مبتلا

ساؤ جوز : برازیل کا ایک شہری کسی عجیب قسم کے مچھر کے کاٹنےسے’ہاتھی پیر‘ نامی مہلک بیماری میں مبتلا ء ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق برازیل کے شہر ساؤ جوز میں مچھر کے کاٹنے سے ایک شہر مہلک مرض میں مبتلا ہوگیاہے، ڈاکٹرز کے مطابق یہ بیماری مچھر کے کاٹنے سے ہونے والے انفیکشن کے نتیجے میں ہوئی ہے۔

ڈاکٹروں نے مزید بتایا کہ ابتدائی دنوں میں متاثرہ حصے میں سوجن ہونا شروع ہوئی تھی، علاج نہ کروانے کی صورت میں زندگی بھر کے لئے معذوری کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

man-2

تاحال یہ بیماری  لاعلاج تھی تاہم اب برازیل کی ایک کلینک نے اس خطرناک مرض کا علاج  شروع کردیا ہے، باقاعدہ علاج اور دیکھ بھال کے باعث مریض کی حالت میں بتدریج بہتری آئی ہے۔

جیرمی ویڈ، جو کہ برازیلین ٹیلی ویژن پر نشر ہونے والے پروگرام ’ریور ہوسٹن‘ کے میزبان ہیں،  انہوں نے اپنے پروگرام میں متاثرہ شخص سے ملاقات کرکے اس کے علاج کا طریقہ کار نشر کیا تھا۔

man-3

پروگرام میں بتایا گیا ہے کہ مریض کافی عرصے سے اس مہلک بیماری میں مبتلا تھا۔ اس بیماری کا جرثومہ بیماری کو پھیلنے کا سبب بنتا ہے۔

علاج چھوڑنے پر اس کا بائیاں پیر ڈرامائی انداز میں سوجھ گیا، جس پر اُس نے سواؤ جوز میں موجود قریبی کلینک کونیکا گوڈوائے کلینک رابطہ کیا،علاج شروع ہونے کے بعد سے مرض میں کافی حد تک بہتری آئی ہے۔

man-1

اگر اس بیماری پر قابو پانے کے اقدامات نہیں کئے جائیں تو اس سے مریض کے گردہ متاثر ہوسکتے ہیں اور یہ بیماری زندگی کی جنگ کو ناکام بنا سکتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں