The news is by your side.

Advertisement

برطانوی شہزادی کیٹ مڈلٹن کے ہاں‌ بیٹے کی ولادت، تھریسامے کی مبارکباد

 لندن: برطانوی شہزادی کیٹ میڈلٹن کے ہاں تیسرے بچے کی ولادت ہوئی ہے۔ برطانوی وزیر اعظم تھریسامے نے شاہی جوڑے کو بیٹے کی ولادت پر مبارکباد پیش کی ہے۔

قبل ازیں شہزادی کیٹ جن کا خطاب ڈچز آف کیمبرج ہے، آج صبح  دردِ زہ اٹھنے پراپنے شوہر شہزادہ ولیم کے ساتھ سینٹ میری اسپتال پہنچیں جہاں انہیں فی الفور داخل کرلیا گیا۔

کنسگٹن پیلیس نے اپنے ٹویٹر پیغام میں تصدیق کی ہے کہ شہزادی کو لیبر کے ابتدائی مرحلے میں  اسپتال میں داخل کیا گیا ہے۔ 36 سالہ شہزادی اپنے شوہر کے ہمراہ کار میں اسپتال لائی گئی ہیں۔

شہزادی کیٹ کا منفرد اعزازجو کسی برطانوی ملکہ کو حاصل نہیں ہوا

برطانیہ کے عوام نے شاہی خاندان سے اپنی محبت کا ثبو ت دینے کے لیے اسپتال کے باہر کیمپ لگا لیے ہیں اور وہ شاہی خاندان میں ہونے والے نئے اضافے کی ایک جھلک دیکھنے کے لیے بے چین ہیں۔ اسپتال میں نو اپریل سے 30 اپریل تک پارکنگ پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔ شہزادی کیٹ نے بطور شاہی خاندن کے فرد کے گزشتہ روز  اولمپک پارک میں کامن ویلتھ  لنچ میں بھی شرکت کی تھی۔

بتایا جارہا ہے کہ نیا شاہی فرد تاجِ برطانیہ کے امیدواروں کی فہرست میں پانچویں نمبر پر ہوگا اور یہ ملکہ برطانیہ اور ڈیوک آف ایڈن برا کا چھٹا پوتا یا پوتی ہوگا۔

شہزادی کیٹ اس سے قبل شہزادہ جارج اور شہزادی شارلیٹ کو جنم دے چکی ہیں، ان بچوں کی طرح اس بچے کی پیدائش کےموقع پر بھی اسپتال میں خصوصی انتظامات کیے گئے ہیں ۔ شہزادی شارلیٹ کے موقع  پر کل 23 پیرا میڈکس کی ٹیم کسی بھی قسم کی ہنگامی صورتحال کو کنٹرول کرنے کے لیے اسٹینڈبائی پر موجود تھی۔

 اس موقع پر جبکہ شہزادی اپنے تیسرے بچے کی پیدائش  کے موقع پر اسپتال میں موجود ہیں، ان کے بچوں کی دیکھ بھال کے لیے ان کی دیکھ بھال کی ذمہ داری بچوں کی  کل وقتی نگہبان  ماریہ ٹیریسا ٹیوریون کے سپرد ہے اور  نئے مہمان کی آمد کےبات شہزاد ہ جارج اور شہزادی شارلیٹ  شاہی پروٹوکول کے مطابق ان سے ملنے اسپتال آئیں گے۔

روایات کے مطابق تاحال شاہی خاندان خود بھی اس بات سے واقف نہیں ہے کہ نیا مہمان لڑکا ہے یا لڑکی ۔ ہر  دوصورت میں پہلے سے کچھ نام تجویز کرلیے گئے ہیں۔ اگر لڑکی ہوگی تو اس کا نام ایلس، الیگزینڈرا، الزبتھ، میری یا وکٹوریا رکھا جائے گا ۔ اور اگر نیا مہمان لڑکا ہوا تو اس کا ممکنہ نام آرتھر، البرٹ، فریڈرک، جیمز یا پھر فلپ رکھا جائے گا۔


اگر آپ بلاگر کے مضمون سے متفق نہیں ہیں تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئرکریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں