The news is by your side.

Advertisement

برطانوی دوشیزہ نے زیادتی کی کوشش کرنے والے حملہ آور کو لہولہان کردیا

ڈروائٹ وچ: برطانیہ میں زیادتی کی کوشش کرنے والے حملہ آور کو نوجوان لڑکی نے تیز دھار شے سے لہو لہان کردیا، حملہ آور زخمی حالت میں فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا جس کی تلاش جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق  نا معلوم حملہ آور نے وارسسٹرشائرکے علاقے ڈروائٹ وچ  میں  ایک ٹین ایجر لڑکی پر حملہ کرکے اس کے ساتھ جنسی زیادتی کی کوشش کی جسے لڑکی نے بھرپور مزاحمت کرکے ناکام بنادیا ، بلکہ حملہ آور کو زخمی بھی کردیا۔

پولیس نے حملے کا شکار ہونے والی نوجوان لڑکی کی شناخت ظاہر نہیں کی ہے، ان کا کہنا ہے کہ یہ واقعہ  ہفتے کے روز سہہ پہر تین بجے  ٹرینٹ کلوز اور وارسسٹر روڈ کے درمیانی علاقے میں ایک سنسنان گلی میں پیش آیا۔

 مسیحی پیشوا کو بچوں سے زیادتی کے جرم میں قید کی سزا

لڑکی نے پولیس کو دیے گئے بیان میں کہا ہے کہ اس نے حملہ آور کو ایک تیز دھار آلے سے نشانہ بنایا اور حملے کی کوشش کو ناکام بنادیا، لڑکی کے مطابق اس نے حملہ آور کے پیٹ، پہلو اور پشت پر وار کیے تھے جن سے وہ زخمی ہوکر جائے حادثہ سے بھاگ کھڑا ہوا۔

پولیس کا خیال ہے کہ حملہ آور پہلے پہل تو گھر پر ہی اپنے زخموں کا علاج کرنے کی کوشش کرے گا تاہم اگر اس کے زخم  گہرے ہوئے تو مجبوراً اسے کسی اسپتال کا رخ کرنا پڑے گا۔

محکمے نے عوام سے اپیل کی ہے کہ اس حملے کے بارے میں کسی بھی شہری کے پاس اگر کوئی اطلاع ہے تو  وہ پولیس سے شیئر کرے ۔ چیف انسپکٹر  اسٹیو ٹانکس کا کہنا ہے کہ اس حملہ آور کو جلد از جلد گرفتار کرنا بے حد ضروری ہے کہیں وہ غصے میں کسی اور لڑکی کو اپنا نشانہ بنانے کی کوشش نہ کر بیٹھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں