The news is by your side.

Advertisement

دبئی : دنیا کا بلند ترین ہوٹل عوام کیلئے کےلیے کھول دیا گیا

دبئی: دنیا کی بلند ترین عمارت ’برج الخلیفہ‘ میں دنیا کے بلند ترین ہوٹل کا افتتاح کردیا گیا ہے، یہ ہوٹل دلکش ڈیزائن اور بلندی پر ہونے کے باعث لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی میں دنیا کی بلند ترین اور دلکش عمارتیں پہلے ہی موجود ہیں لیکن اب دبئی کی شان میں دنیا کے بلند ترین ہوٹل کا اضافہ بھی ہوگیا ہے جسے برج الخلیفہ میں بنایا گیا ہے۔

اماراتی میڈیا کا کہنا ہے کہ 160 منزلوں پر محیط برج الخلیفہ کی 152، 153، 154 ویں منزل پر ہوٹل بنایا گیا ہے جسے 14 فروری کو عوام کےلیے کھول دیا گیا تھا۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ تین منزلہ ہوٹل میں سیاح اور مقامی افراد ہائی ٹی، لذیذ کھانے اور موسیقی سے لطف اٹھا سکیں گے، ہائی ٹی کےلیے سیاحوں و مقامی شہریوں کو ساڑھے 12 بجے سے 4 بجے تک ہوٹل کا دورہ کرنا ہوگا اور ہائی ٹی کی قیمت 550 درہم یعنی ہاکستانی کم از کم 20 ہزار روہے فی بندہ ہے۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ 575 میٹر کی بلندی پر موجود ہوٹل میں مشروب، پکوان اور مٹھائیوں کے مختلف دام ہیں اور کسی بھی کھانے یا مشروب کی ابتدائی قیمت کم از کم 550 درہم فی کس ہے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ مذکورہ ہوٹل میں دنیا کی بلند ترین بالکونی بھی موجود ہے اور کسی سیاح یا مقامی فرد نے سن سیٹ کا مظاہرہ بلند ترین لاؤنج سے کرنا ہو تو اس کےلیے اسے 600 درہم ادا کرنے ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں