تازہ ترین

جہاز پر موجود پاکستانیوں کی موجودگی، حکومت کا ایران سے رابطہ

ایرانی افواج کی جانب سے قبضے میں لیے گئے...

’کچھ سیاستدان دوبارہ سازش تیار کر رہے ہیں‘

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ سازشی...

پاکستان کا مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر گہری تشویش کا اظہار

پاکستان نے مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر گہری تشویش...

ایران کا درجنوں ڈرونز اور کروز میزائلز سے اسرائیل پر حملہ

ایران نے شام میں ایرانی قونصل خانے پر حملے...

سیکیورٹی فورسز کا بونیر میں آپریشن، دہشت گرد سلیم عرف ربانی مارا گیا

سیکیورٹی فورسز کی جانب سے بونیر میں انٹیلی جنس...

ضمنی انتخابات، پی ٹی آئی نے الیکشن کمیشن سے اہم مطالبہ کردیا

اسلام آباد: قومی اسمبلی کی حالیہ 33 نشستوں پر ہونے والے ضمنی انتخابات کے انعقاد سے متعلق پی ٹی آئی نے بڑا مطالبہ کردیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ٹی آئی کے مرکزی سیکرٹری جنرل اسد عمر نے سیکرٹری الیکشن کمیشن کو خط لکھا ہے جس میں انہوں نے کہا کہ الیکشن کمیشن تینتیس نشستوں پرضمنی انتخابات کا شیڈول جاری کرچکاہےاور پولنگ کے لئے جمعرات کا دن مقررکیاہے۔

اسد عمر نے کہا کہ جمعرات معمول کا دن ہےاور عوام مصروف ہوں گے، ورکنگ ڈے پر پولنگ سے ووٹرز ووٹ کےحق سے محرومی کےامکانات ہیں اگر مقامی طورپر چھٹی کا فیصلہ کیاجاتا ہےتو بھی ٹرن آؤٹ پرمنفی اثرکےامکانات ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پنجاب میں انتخابات، حکام کی سیکورٹی فراہم کرنے سے معذرت

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن شیڈول پر نظر ثانی کرےاوراتوار انیس مارچ کو انتخابات کرائے، الیکشن کی تاریخ میں معمولی سی تبدیلی سے ووٹرز کی شرکت کی حوصلہ افزائی ہوگی۔

واضح رہے کہ آج پنجاب میں ضمنی انتخابات سے متعلق چیف الیکشن کمشنر کی سربراہی میں اہم اجلاس ہوا جس میں صوبائی حکام کی جانب سے انتخابات کیلئے سکیورٹی فراہم کرنے سے معذرت کی گئی۔

چیف سیکرٹری نے شرکا کو بتایا کہ انتظامی افراد ، پولیس افسران، اساتذہ کی ڈیوٹیاں انتخابات میں لگائی جاتی ہیں یہی اہلکار مردم شماری میں بھی ڈیوٹی سرانجام دے رہے ہوں گے اسی دوران بچوں کے امتحانات اور انسداد پولیو مہم بھی ہو گی انتخابات کے لئے عملے کی دستیابی مشکل ہوگی ۔

Comments

- Advertisement -