The news is by your side.

Advertisement

ملتان: پی پی 218 میں ضمنی الیکشن کل ہوگا

ملتان: پنجاب اسمبلی کی نشست پی پی 218 پر ضمنی الیکشن کل ہوں گے، الیکشن کمیشن نے انتظامات مکمل کرلیے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب میں ملتان کے حلقہ پی پی 218 میں ضمنی انتخابات کے لیے پولنگ کل ہوگی۔ پاکستان تحریک انصاف کے واصف مظہراورپیپلزپارٹی کے ملک محمد ارشد میں کانٹے کا مقابلہ ہوگا۔

الیکشن کمیشن کے مطابق پی پی218 میں ووٹرز کی تعداد 2 لاکھ 3ہزار188 ہے، حلقے میں ووٹنگ کے لیے 138 پولنگ اسٹیشنز قائم کیے گئے ہیں۔

پاکستان تحریک انصاف کے رکن اسمبلی انتقال کرگئے

یاد رہے کہ رواں سال 16 جنوری کوپاکستان تحریک انصاف کے مظہرعباس راں کے انتقال کر گئے تھے جس کے بعد یہ نشست خالی ہوئی تھی۔

مظہر عباس نے سیاست کا آغاز 1988 میں پیپلزپارٹی کے پلیٹ فارم سے کیا، انہوں نے پی پی 166 کی نشست پر شاہ محمود قریشی کے خلاف الیکشن لڑا مگر اُس میں کامیاب نہیں ہوسکے تھے، بعد ازاں 1990 اور 1997 میں بھی انہیں شاہ محمود قریشی نے شکست دی۔

مرحوم نے بعد ازاں مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کی اور 2002 میں ہونے والے عام انتخابات میں کامیابی حاصل کی، البتہ 2008 کے الیکشن میں آپ کو پی پی کے امیدوار ملک ارشد کے ہاتھوں شکست کھانی پڑی،

مرحوم ملتان کی سیاست میں نمایاں مقام رکھتے تھے، آپ نے حالیہ انتخابات سے قبل عمران خان سے ملاقات کی اور تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کی جس کے بعد پی ٹی آئی نے آپ کو پی پی 218 سے ٹکٹ جاری کیا اور آپ دوسری بار رکن پنجاب اسمبلی منتخب ہوئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں