The news is by your side.

Advertisement

وہ لمحہ جب چیئر لفٹ جھٹکے سے ٹوٹ گئی، دل دہلا دینے والی ویڈیو

بھارتی شہر جھاڑ کھنڈ کے دیو گھر میں تری کٹ کے قریب لگی چئیر لفٹ میں اچانک خرابی کے باعث12 لفٹس آپس میں ٹکرا گئیں جس کے باعث 50 سے زائد بھارتی شہری ہوا میں معلق چیئر لفٹس میں پھنس گئے تھے۔

بھارتی فضائیہ نے ریسکیو آپریشن کرتے ہوئے ہیلی کاپٹر کی مدد سے30 افراد کو بچالیا جبکہ18 فراد کے بچاؤ کے لیے آپریشن تاحال جاری ہے۔

ریسکو آپریشن کے دوران افسوس ناک واقعہ پیش آیا جہاں ایک یاتری رسی پر گرفت نہ بنا سکا اور سینکڑوں فٹ گہری کھائی میں جا گرا، حادثے میں اب تک خاتون سمیت دو افرد ہلاک ہوچکے ہیں۔

اس حوالے سے ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جس میں اس خاندان کا احوال دیکھا جاسکتا ہے، چیئر لفٹ میں موجود سیاح کی طرف سے فلمائی گئی اس ویڈیو میں اوپر سے اس وقت کا منظر دکھایا گیا ہے جب کیبل کار پہاڑی سے نیچے کا سفر شروع کرتی ہے۔

ویڈیو میں سب سے پہلے تو سب کچھ ٹھیک دکھائی دیتا ہے، بلندی سے وہاں کا سرسبز اور خوبصورت منظر دکھائی دیتا ہے کہ اچانک چیئر لفٹ کی کیبل ٹوٹ جاتی ہے۔

لفٹ میں موجود سیاح خاندان کی گھبراہٹ کے عالم میں نکلنے والی چیخیں صاف سنائی دے رہی ہیں لفٹ ٹوٹتے ہی موبائل فون بھی ہاتھ سے گرگیا جس میں صرف آواز ہی ریکارڈ ہوسکی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں