The news is by your side.

کیلی فورنیا میں 20سالہ تاریخ میں آنے والا سب سے طاقتور ترین زلزلہ

کیلی فورنیا : امریکی ریاست کیلی فورنیا میں دو روز کے دوران دوسرے طاقتور ترین زلزلے سے لوگوں میں خوف وہراس پھیل گیا،7.1 شدت کے زلزلے نے سب کچھ ہلا کر رکھ دیا، زلزلے سے اب تک کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ملی تاہم ایمرجنسی نافذ کردی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلی فورنیا کےجنوبی علاقے میں 7.1 شدت کازلزلہ ریکارڈ کیا گیا، ، زلزلے کا مرکزکیلی فورنیا کا شہرریگ کرسٹ تھا، زلزلے سے لوگوں میں خوف وہراس پھیل گیا اور کئی عمارتیں تباہ ہ ہوگئیں۔

طاقتور زلزلے سے سڑکوں میں دراڑیں پڑگئیں اور بجلی اورمواصلات کا نظام متاثرہوا جبکہ گیس پائپ لائنز کو نقصان پہچنے سے مختلف مقامات پرآگ بھڑک اٹھی ، زلزلے کے بعد اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کردی گئی، زلزلے سے متعدد افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات موصول ہوئی ہیں۔

دوروزکے دوران ریاست میں دوسرا بڑا زلزلہ ریکارڈ کیا گیا ہے ، آفٹر شاکس کے خدشے کے باعث حکام نے لوگوں کواحتیاط برتنے کی ہدایت کردی۔

زلزلے کے دوران خبریں پڑھتے نیوز اینکرز اپنا فرض نبھاتے رہے لیکن زلزلے کی شدت کے باعث ٹیبل کے نیچے پناہ لینی پڑی جبکہ باسکٹ بال میچ زلزلے کے باعث کچھ دیر کیلئے روکا گیا لیکن اسٹیڈیم میں شائقین کی بڑی تعدادموجود رہی۔

خیال رہے جمعرات کو بھی کیلی فورنیا میں 6.4 شدت کا زلزلہ ریکارڈ کیا گیا تھا۔ یہ زلزلہ کیلی فورنیا کے شہررج کریسٹ کے قریب آیا جو کہ لاس اینجلس سے 240 کلومیٹرکے فاصلے پرہے، زلزلے کے بعد بھی 400 آفٹر شاکس محسوس کئے گئے تھے۔

واضح رہے کہ امریکی ریاست کیلی فورنیا میں گزشتہ روز آنے والے زلزلے کودو دہائیوں کا شدید ترین زلزلہ قرار دیا جا رہا ہے۔

خیال رہے اس سے قبل س سے قبل 16 اکتوبر 1999 میں 7.1 شدت کا زلزلہ علاقے میں ریکارڈ کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں