The news is by your side.

امریکا میں بارشوں نے تباہی مچادی، 14 افراد ہلاک، بچہ لاپتہ، ویڈیو دیکھیں

کیلی فورنیا : امریکی ریاست کیلی فورنیا میں شدید طوفانی بارشوں اور تیز ہواؤں نے نظام زندگی درہم برہم کردیا۔اب تک 14 افراد ہلاک اور ایک بچے کے لاپتہ ہونے کی اطلاعات ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلیفورنیا شدید طوفانی بارشوں اورتیز ہواؤں کی لپیٹ میں ہے۔ شدید طوفانی بارشوں کے بعد سڑکیں زیرآب اور آمدورفت معطل ہو کر رہ گئی۔

kaliforniya firtina1.jpg

متعلقہ حکام نے بعض علاقوں سے شہریوں کی جان بچانے کیلئے ان کو وہاں سے نکالنے کے فیصلے کا اعلان کیا ہے۔ حکام نے کارپنٹیریا کے علاقے مونٹے سیٹو، ٹورو وادی، سائیکامور وادی اور پیڈرو لین کے رہائشیوں کو فوری طور پر مذکورہ علاقے ترک کرنے کا حکم دے دیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق متاثرہ علاقوں میں مقیم شہریوں سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ بلند مقامات کی جانب رخ کریں، اس سلسلے میں پناہ گزینوں کیلئے سانٹا باربارا میں انخلاء مرکز قائم کردیا گیا ہے۔

قومی محکمہ موسمیات کے جاری کردہ تازہ ترین بیان کے مطابق آج بھی خاص طور جنوبی کیلیفورنیا میں طوفان اور طوفانی بارشیں جاری رہنے کی پیشگوئی کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ دو روز میں ریاست کے کچھ حصوں میں ایک فٹ سے زیادہ بارش ہوئی جس کے نتیجے میں خطرناک سیلاب آیا ہے اور منگل کی صبح تک دو لاکھ سے زیادہ گھر بجلی سے محروم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں