18.3 C
Ashburn
ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

تصویر میں چھپے زرافے کو تلاش کریں صرف 11سیکنڈ میں

اشتہار

حیرت انگیز

کیا آپ کو انٹرنیٹ پر تیزی سے وائرل ہونے والی تصویری پہیلیاں حل کرنا پسند ہے؟ آپ کا جواب اگر ہاں میں ہے تو یہاں موجود اس تصویر کو غور سے دیکھیں اور بتائیں اس میں ایک زرافہ کہاں چھپا ہوا ہے۔

تصویری پہلیاں انسان کی ذہنی صلاحیتوں کو پرکھنے اور ان کو بہتر بنانے کے لئے فائدے مند ثابت ہوتی ہیں اس لئے آج ہم ایک پہیلی لائیں ہیں جو کہ آپ کی ذہنی قابلیت کو ٹیسٹ کریگی۔

یہ پہیلی اتنی آسان اور سادہ نہیں جتنا آپ اسے سمجھ رہے ہیں کیونکہ درست جواب تلاش کرنے کے دوران آپ کو‌ پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

- Advertisement -

اس تصویر نے ہزاروں انٹرنیٹ صارفین کو سر کھجانے پر مجبور کردیا کیونکہ یہ نظروں کو ایسا دھوکا دیتی ہے کہ چھپے ہوئے جانور کو دیکھنا مشکل ہوجاتا ہے۔

ویسے تو آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ متعدد کھلونا جانوروں پر مبنی ایک تصویر ہے جس میں ایک زرافہ بھی یہی کہیں موجود ہے جو غور سے دیکھنے پر بھی ہوسکتا ہے کہ نظر نہ آئے۔

Jagranjosh

اس تصویر بنانے والے کی جانب سے یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ اگر آپ تصویر کے اندر چھپے زرافے کو صرف 11 سیکنڈ میں تلاش کرنے میں کامیاب ہوجاتے ہیں تو یہ آپ کی غیر معمولی ذہانت کا مظہر ہوسکتا ہے۔

آگر آپ نے مختلف جانوروں میں چھپے زرافے کو تلاش کرلیا تو سمجھ لیں کہ آپ بہت ذہین ہیں لیکن اگر نہیں ملا تو اس کا مطلوبہ جواب آپ کو نیچے والی تصویر میں مل جائے گا۔

کیا آپ اس تصویر میں چھُپا زرافہ تلاش نہیں کرسکے؟ تو آئیے اب ہم آپ کو بتاتے ہیں، نیچے اسکرول کریں اور درست جواب آپ کے سامنے ہے۔


Jagranjosh

اگر آپ نے مقررہ وقت میں صحیح جواب دے دیا ہے تو کمنٹس میں لازمی بتائیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں