The news is by your side.

کیا آپ تصویر میں چھپا نمبر ڈھونڈ سکتے ہیں؟

آپ کی نظروں کے سامنے گہرے سرخ رنگ کا ایک فریم ہے جس میں چھپا نمبر تلاش کرنا ہے اگر آپ کا مشاہدہ تیز ہے تو 11 سیکنڈ میں چیلنج پورا کرسکتے ہیں۔

زندگی جستجو کا دوسرا نام ہے اور تلاش ہمیشہ جاری رہتی ہے، تصویری پہیلیوں کی خوبی بھی یہی ہے کہ یہ آپ کے تلاش کے جذبے کو کم نہیں ہونے دیتی اور سوشل میڈیا پر ایک چیلنج مکمل ہونے کے بعد دوسرا آپ کا منتظر ہوتا ہے۔

اس بار آپ کے سامنے کوئی دلفریب تصویری منظر نہیں بلکہ دھبے دار گہرے سرخ رنگ کا ایک فریم ہے لیکن اکثر جو دکھائی نہیں دیتا وہی حقیقت ہوتا ہے تو اس تصویر کی حقیقت بھی کچھ ایسی ہے کہ اس میں ایک نمبر پوشیدہ ہے اور یہی نمبر آپ نے تلاش کرکے ثابت کرنا ہے کہ آپ کا مشاہدہ تیز ہے۔

اگر آپ کو چھپی ہوئی چیزوں کو تلاش کرنے کا جنون ہے اور آپ اسرار کو حل کرنے کا سنسنی اور جوش پسند کرتے ہیں، چاہے وہ نظری وہم، پہیلیاں، یا کسی قدرتی مظاہر کی شکل میں ہوں تو یہ پہیلی حقیقت میں آپ کی آنکھوں کا امتحان ہے۔

تو آپ کے 11 سیکنڈ کا وقت شروع ہوتا ہے اب، تصویر غور سے دیکھیں اور ذہن سے زیادہ نظروں پر فوکس کریں۔

ایک بار میں نظر نہیں آیا تو بار بار دیکھیں ہمیں یقین ہے کہ آپ اس کو ڈھونڈ لیں گے۔

اگر آپ اب تک نہیں ڈھونڈ سکے تو ہم ایک واضح اشارہ دے دیتے ہیں کہ یہ چار ہندسوں پر مشتمل نمبر ہے۔

نمبر کو اسپاٹ کرنے کا بہترین طریقہ تصویر کو دور سے دیکھنا ہے، دوسرے لفظوں میں، آپ کی آنکھوں اور فون/ ٹیبلیٹ/ لیپ ٹاپ یا ڈیسک ٹاپ اسکرین کے درمیان کچھ فاصلہ ہونا چاہیے تاکہ واضح ہوسکے۔

جن لوگوں نے نمبر دیکھ لیا وہ واقعی تیز مشاہدہ رکھتے ہیں لیکن جو اپنی تمام تر کوششوں کے  باوجود نمبر تلاش کرنے میں ناکام رہے انہیں بتا دیتے ہیں کہ ان کا مطلوبہ نمبر ہے۔

جی ہاں مطلوبہ نمبر ’’3315‘‘ ہے۔

جو لوگ یہ پہیلی نہیں بوجھ سکے تھے وہ دوبارہ تصویر دیکھیں ہمیں یقین ہے کہ نمبر واضح ہونے کے بعد آپ کو یہ فریم میں نظر آجائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں