The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ اس تصویر میں چھُپی حقیقت بتاسکتے ہیں؟

انٹرنیٹ پر زیر گردش تصاویر صارفین کو الجھا دیتی ہیں، بعض تصویری پہلیاں مشکل ہونے کے باوجود لوگوں کی توجہ کا مرکز بن جاتی ہیں کیونکہ صارفین اسے حل کرنے میں خاصی دلچسپی لیتے ہیں۔

انٹرنیٹ پر صارفین کی ذہانت کو جانچنے کے لیے مختلف لوگوں کی طرف سے نت نئی تصاویر آنے کا سلسلہ کوئی نیا نہیں اس لیے انہیں بہت دلچپسی سے حل کیا جاتا ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصویری پہیلیاں آسان ہونے کے باوجود صارفین کو سر پکڑنے پر مجبور کردیتی ہیں، زیر گردش تصویر آپ کو سر پکڑنے پر مجبور کردے گی اور غور کرنے پر بھی شاید آپ اسے نہ سمجھ سکیں۔

تصویر دیکھا جا سکتا ہے کہ چشمہ اور ٹوپی لگائے کھڑا کوئی شخص موجود ہے لیکن یہ منظر اس انداز سے کیمرے میں عکس بند ہوا کہ دیکھنے والے الجھن کا شکار ہو رہے ہیں اور اب تک لوگ اس پہیلی کو حل نہیں کر سکے۔

کیا آپ اس پہیلی کو حل کر سکتے ہیں؟ چلیں ہم آپ کو بھی 30 سیکنڈ کا وقت دیتے ہیں تصویر کو غور سے دیکھیں، کیا آپ کو اس پہیلی کا جواب ملا، اگر مل گیا ہے تو ابھی کمنٹ میں اس کا جواب دیں اور ہمیں بتائیں۔

اگر آپ اس تصویر کی حقیقت نہیں بتاسکے تو نیچے اسکرول کریں اور درست جواب آپ کے سامنے ہے۔

تصویر کی اصل حقیقت یہ ہے کہ اس میں ایک شخص نے بچے کو گود میں اُٹھا رکھا ہے اور اس بچے نے ہیٹ اور چشمہ لگایا ہوا ہے جبکہ اس آدمی کی ناک، ہونٹ اور تھوڑی دِکھائی دے رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں