جمعہ, جولائی 19, 2024
اشتہار

کینسر کے ابتدائی مراحل کا پتہ لگانا آسان ہے، لیکن کیسے؟

اشتہار

حیرت انگیز

عام طور پر پھیپھڑوں کے کینسر کو تمباکو نوشی کی بڑی وجہ قرار دیا جاتا ہے لیکن ضروری نہیں کہ تمباکو نوشی نہ کرنے والے اس سے محفوظ رہیں۔

رپورٹ کے مطابق پھیپھڑوں کا کینسر ابتدائی مراحل میں غیر علامتی ہوتا ہے لیکن ایکسرے کے ذریعے اس کا پتہ لگایا جاسکتا ہے۔

عالمی ادارہ صحت کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ہر سال زیادہ تر لوگ چھاتی، بڑی آنت اور پروسٹیٹ کے کینسر سے موت کا شکار بن جاتے ہیں۔ پھیپھڑوں کا کینسر سب سے مہلک قسم ہے۔،

- Advertisement -

جو لوگ تمباکو نوشی کرنے والوں کے ساتھ رہتے ہیں ان میں 20-30 فیصد زیادہ خطرہ ہوتا ہے جب کہ دوسرے ہینڈ سگریٹ نوشی کے ماحول میں رہنے والوں کو غیر تمباکو نوشی کرنے والوں کے مقابلے میں 16سے 19فیصد زیادہ خطرہ ہوتا ہے جو ایسے ماحول سے دور رہتے ہیں۔

عالمی ادارہ صحت کی رپورٹ کے مطابق پھیپھڑوں کا کینسر، کینسر سے ہونے والی اموات کی سب سے بڑی وجہ ہے۔

اگر پھیپھڑوں کے کینسر کی وجوہات کی بات کی جائے تو سگریٹ نوشی، ماحولیاتی آلودگی، کارخانوں اور گھروں سے نکلنے والا دھواں اس کا ذمہ دار ہے۔

کینسر کا مریض کن تکالیف کا سامنا کرتا ہے؟

پھیپھڑوں کے کینسر کی وجہ سے مریض جسم میں درد رہتا ہے، خاص طور پر سینے اور پسلیوں میں درد رہتا ہے، بھوک نہ لگنا، مسلسل تھکاوٹ اور کمزوری محسوس کرنا بھی پھیپھڑوں کے کینسر کی علامات میں سے ہیں۔

گلے میں انفیکشن، گھرگھراہٹ پھیپھڑوں کے کینسر کی وجہ سے ہوسکتی ہے جبکہ دیگر علامات میں وزن میں کمی، سوجن لمف نوڈس اور کھردرا پن شامل ہیں۔

تشخیص

سینے کا ایکسرے لینا تحقیقات کے پہلے مراحل میں سے ایک ہے جب کوئی شخص ایسی علامات کی اطلاع دیتا ہے جو پھیپھڑوں کے کینسر کی تجویز کرسکتے ہیں۔

پھیپھڑوں کا کینسر اکثر سینے کے ایکسرے پر تنہا پلمونری نوڈول کے طور پر ظاہر ہوتا ہے، بہت سی دوسری بیماریاں بھی یہ شکل دے سکتی ہیں۔

جب پھیپھڑوں کے کینسر کے علاج کی بات آتی ہے، تو آپ کو کینسر کی مخصوص سیل قسم یہ کس حد تک پھیل چکا ہے اور اس شخص کی مجموعی صحت کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔

علاج کیا ہے؟

ایسے معاملات میں جہاں کینسر دوسرے اعضاء میں پھیل گیا ہو، اسے میٹاسٹیٹک پھیپھڑوں کا کینسر کہا جاتا ہے۔ پھیپھڑوں کے کینسر کے عام علاج میں فالج کی دیکھ بھال، سرجری، کیمو تھراپی اور ریڈی ایشن تھراپی شامل ہیں، علاج مکمل طور پر پھیپھڑوں کے کینسر کے مرحلے پر منحصر ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں