22.2 C
Ashburn
پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

بپھرا ہوا "بگولہ” تباہی کیسے لاتا ہے؟ خوفناک مناظر کیمرے میں قید

اشتہار

حیرت انگیز

آپ نے دنیا کے مختلف ممالک میں آنے والے طوفانوں کے بارے سن اور دیکھ رکھا ہوگا کہ ان کے آنے سے کتنی تباہی ہوئی اور لوگوں کی زندگی پر اسے کیا اثرات مرتب ہوئے۔

اُن ویڈیوز میں طوفان کے گزرنے کے بعد کے حالات و واقعات کا مشاہدہ کیا جاتا ہے لیکن آج جو ویڈیو ہم یہاں آپ کے لیے شئیر کررہے ہیں وہ قدرت کے غصے کے نتیجے میں آنے والے طوفانوں میں سے ایک کا منظر دکھا رہی ہے۔

ویڈیو میں جو مناظر نظر آرہے ہیں انہیں دیکھ کر یقیناً دیکھنے والے لرز جائیں گے کیونکہ اس میں نظر آنے والے لوگ اور ان کی گاڑیاں انتہائی تیز ہوا کے بگولہ کے سامنے تنکوں کی طرح اڑتے ہوئے نظر آرہے ہیں اور چند سیکنڈ میں سارا منظر ہی تبدیل ہوگیا۔

- Advertisement -

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ موسم بے حد خوشگوار ہے، آسمان پر بادل چھائے ہوئے ہیں طوفانی موسم کا اندازہ گاڑی کے اندر سے لی گئی ویڈیو سے باآسانی لگایا جاسکتا ہے اور ہلکی ہلکی بارش کے ساتھ ایک کار سڑک پر اپنی معمول کی رفتار سے رواں دواں ہے کہ اچانک سامنے والی گاڑی ہوا میں معلق ہوکر زور سے ہلتی ہے اور اچانک غائب ہوجاتی ہے اور اسکرین پر کچھ دکھائی نہیں دیتا دو سے چار سیکنڈ کے بعد سڑک پر ایک عورت بیٹھی ہوئی دکھائی دیتی ہے۔

غالباً یہ طوفانی بگولہ ہی تھا جو گاڑی کو اپنے ساتھ لے گیا اور وہ عورت اس کار کی ڈرائیور ہے جو اُڑتی ہوئی کار سے باہر نکل آئی اور اس بگولے نے اسے سڑک پر پھینک دیا، یہ منظر دیکھنا واقعی بہت خوفناک ہے۔

سوشل میڈیا پر ویڈیو کو تقریباً 28 لاکھ سے زائد صارفین نے دیکھا اور اپنے کمٹنس میں کہا کہ یہ موسمیاتی تبدیلی کا نتیجہ ہے، اس پر کسی کو مورد الزام نہیں ٹھہرایا جاسکتا اور یقیناً کسی بھی قدرتی آفت سے شہری علاقوں میں زیادہ نقصان ہوتا ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں