The news is by your side.

Advertisement

نگراں وزیر اعظم کی زیر صدارت امن و امان سے متعلق اجلاس

کراچی: نگراں وزیر اعظم ناصر الملک کی زیر صدارت امن و امان سے متعلق اجلاس ہوا۔ اجلاس میں سیکیورٹی حکام کی جانب سے وزیر اعظم کو امن و امان سے متعلق بریفنگ دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیر اعظم ناصر الملک ایک روزہ دورے پر کراچی پہنچے۔

کراچی پہنچنے کے بعد انہوں نے مزار قائد پر حاضری دی۔ کراچی آمد پر نگراں وزیر اعظم نے ٹریفک سگنل کی پابندی کی۔ کراچی کے علاقے اسٹار گیٹ سگنل پر وزیر اعظم کا قافلہ ٹریفک سگنل بند ہونے کے باعث رکا رہا۔

نگران وزیر اعظم نے ایئر پورٹ سے مزار قائد تک معمول کے ٹریفک میں سفر طے کیا۔

مزار قائد پر حاضری کے بعد نگراں وزیر اعظم ناصر الملک نے گورنر سندھ محمد زبیر اور نگراں وزیر اعلیٰ فضل الرحمٰن سے ملاقات کی۔ ملاقات میں امن و امان، الیکشن تیاریوں اور سیکیورٹی پلان سمیت اہم امور پر گفتگو ہوئی۔

اس موقع پر وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ انتخابات کے موقع پر امن و امان کی صورتحال مزید بہتر بنائی جائے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارا مقصد شفاف اور غیر جانبدارانہ الیکشن کروانا ہے۔ شفاف انتخابات کے لیے اداروں میں باہمی تعاون انتہائی ضروری ہے۔


وزیر اعظم کی زیر صدارت اہم اجلاس

نگراں وزیر اعظم ناصر الملک کی زیر صدارت امن و امان سے متعلق اجلاس بھی ہوا۔

اجلاس میں گورنر، وزیر اعلیٰ اور آئی جی سندھ سمیت اعلیٰ حکام نے شرکت کی۔ سیکیورٹی حکام کی جانب سے وزیر اعظم کو امن و امان سے متعلق بریفنگ دی گئی۔

اس موقع پر امن و امان، سیکیورٹی اور انتخابات سے متعلق اقدامات و دیگر اہم امور پر گفتگو بھی ہوئی۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ عام انتخابات کے لیے سیکیورٹی اقدامات کو بہتر سے بہتر بنایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ الیکشن میں شفافیت اور آزادانہ ماحول فراہم کرنا اداروں کی ترجیح ہونی چاہیئے، الیکشن میں کسی کو امن یا ماحول خراب کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں