The news is by your side.

Advertisement

ہسپانوی اسٹار فٹبالر کارلوس پیول اور وزیرِ اعلیٰ سندھ نیشنل اسٹیڈیم پہنچ گئے

کراچی: ہسپانوی اسٹار فٹ بالر کارلوس پیول اور وزیرِ اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ پاکستان سپر لیگ کے چوتھے ایڈیشن کا فائنل میچ دیکھنے نیشنل اسٹیڈیم پہنچ گئے، ہسپانوی فٹ بالر کا نیشنل اسٹیڈیم میں پر جوش استقبال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق اسٹار ہسپانوی فٹ بالر کارلوس پیول نیشنل اسٹیڈیم پہنچ گئے ہیں، جہاں انھوں نے پشاور زلمی کی مینجمنٹ سے ملاقات کی، دوسری طرف مراد علی شاہ بھی اسٹیڈیم پہنچ گئے ہیں۔

مراد علی شاہ کے ہم راہ غیر ملکی مہمان بھی میچ دیکھیں گے، شیخ رشید، سعید غنی اور دیگر سیاسی شخصیات بھی نیشنل اسٹیڈیم میں موجود ہیں۔

بارسلونا کے سابق کپتان کارلوس پیول نے ڈیرن سیمی اور جاوید آفریدی سے ملاقات کی، جاوید آفریدی نے کارلوس کو پاکستان میں خوش آمدید کہا اور پشاور زلمی کی شرٹ دی۔

کارلوس پیول نے کہا کہ شان دار میزبانی پر پاکستانیوں کا شکر گزار ہوں، پاکستان سے بہت پیار مل رہا ہے، پاکستانی بہت محبت کرنے والے ہیں، یہی کرکٹ، فٹ بال دونوں سے پیار کرتے ہیں۔

خیال رہے کہ پی ایس ایل 4 کی چمچماتی ٹرافی اپنے نام کرنے کے لیے ہائی وولٹیج مقابلے میں پشاور زلمی اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز آمنے سامنے ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  پی ایس ایل 4 فائنل : ٹرافی پرقبضے کی جنگ آج ہوگی

پی ایس ایل فائنل سے قبل میوزیکل کنسرٹ بھی ہوگا جس کے لیے 68 فٹ لمبا اسٹیج تیار کیا گیا ہے، کنسرٹ میں ابرار الحق، آئمہ بیگ، فواد خان، شجاع حیدر اور جنون گروپ پرفارم کریں گے۔

دونوں ٹیموں کے کپتانوں کا کہنا ہے کہ ٹاس جیت کر پہلے کھیلنے والی ٹیم کو فائدہ ہوگا، ٹاس میچ کے نتیجے پر واضح طور پر اثر انداز ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں