The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس سے بچاؤ، پاکستان میں ذاتی حفاظتی سامان کی تیاری شروع

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے ملاقات میں ایکسپرٹ فورم کے وفد نے کہا کہ ذاتی حفاظتی سامان کی مقامی سطح پر تیاری شروع کردی ہے جبکہ مقامی طور پراین 95کے معیار کاماسک بھی تیار کیا جارہاہے۔

تفصیلات کے مطابق کوروناوائرس کے سدباب کیلئے وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سےایکسپرٹ فورم کے وفدکی ملاقات ہوئی ، وفد میں محمود شوکت، ڈاکٹر جاوید اکرم اوردیگر ماہرین شامل تھے۔

وفد نے بتایا کہ پنجاب میں ذاتی حفاظتی سامان کی مقامی سطح پر تیاری شروع کردی ہے ، مقامی طو رپر تیار ذاتی حفاظتی سامان عالمی معیارکے مطابق ہے ، ذاتی حفاظتی سامان دوبارہ قابل استعمال مواد سے بنایا جارہا ہے۔

عثمان بزدار نے مقامی سطح پر ذاتی حفاظتی سامان کی تیاری کاعمل تیزکرنے کی ہدایت کردی۔

وزیراعلیٰ کو بریفنگ میں بتایا گیا کہ مقامی طور پراین 95کے معیار کاماسک بھی تیار کیا جارہاہے ، ڈریپ نے کورونا وائرس پر پنجاب کی اسٹڈی منظور کر لی۔

بریفنگ میں کہا گیا مقامی کورونا وائرس کے جینوم چینی وائرس سے9 طرح الگ ہیں، مقامی کوروناوائرس کے لیے غیر ملکی ویکسین غیر مؤثر ہوسکتی ہے ، اینٹی بائیوٹک ٹیسٹ کٹ کے بارے میں ریسرچ جاری ہے۔

بریفنگ میں بتایا گیا کوروناوائرس ٹیسٹ کے لیے کٹ بھی مقامی سطح پرتیار کی جائے گی اور کورونا مریضوں کے لیے لاہور میں 2خصوصی ٹرائل سینٹر قائم کیےجائیں گے جبکہ ٹرائل سنٹر میں مریضوں کوابتدائی چیکنگ کےبعد علاج کے لیےریفر کیا جائے گا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ کوروناوائرس پرریسرچ کےلیےتمام تر وسائل فراہم کئے جائیں گے ، پنجاب مقامی سطح پرکورونا وائرس کی ویکسین تیار کرنے والا پہلا صوبہ ہوگا۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پنجاب حفاظتی کٹ اوردیگر سامان بنانے کی صلاحیت جلد حاصل کر لے گا، مقامی سطح پرتیار کردہ پی پی ای او رویکسین مؤثر اور ارزاں نرخوں پر دستیاب ہوگی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں