جمعہ, جولائی 19, 2024
اشتہار

کارٹون نیٹ ورک بند ہورہا ہے؟ ہیش ٹیگ ’RIP‘ کیوں ٹرینڈ کر رہا ہے؟

اشتہار

حیرت انگیز

کارٹون نیٹ ورک جو ایک عرصے تک بچوں کی پہلی پسند رہا اس کے بند ہونے کے حوالے سے سوشل میڈیا پر خبریں زیرگردش ہیں۔

ایکس پر شیئر کی گئی ایک پوسٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ کارٹون نیٹ ورک چینل بند ہو رہا ہے جبکہ اس پوسٹ کے ساتھ استعمال ہونے والا ہیش ٹیگ بھی وائرل ہو رہا ہے، کئی صارفین جن کا بچپن یہ چینل دیکھتے گزرا ہے وہ اس پوسٹ کو شیئر کرکے مایوسی کا اظہار کرتے نظر آرہے ہیں۔

کارٹون نیٹ ورک چینل اس طرح کی خبریں سامنے آنے کے بعد پہلے بھی یہ واضح کرچکا ہے کہ چینل بند نہیں ہوگا اور اس حوالے سے تمام دعوے غلط ہیں، تاہم اس بار شیئر کی گئی پوسٹ نے صارفین کی تشویش میں اضافہ کردیا ہے۔

- Advertisement -

تاہم ہیش ٹیگ RIPCartoonNetwork کیوں ٹرینڈ کر رہا ہے، اس کی حیقیت کچھ اور ہے، دراصل کارٹون نیٹ ورک بند نہیں ہو رہا ہے اور نہ ہی یہ چینل ختم ہوا ہے۔

ہیش ٹیگ RIPCartoonNetwork کو شیئر کرنے کا رجحان صارفین نے ایک دوسرے کو متحرک دیکھ کر اپنا لیا ہے، تاہم یہ بھی حقیقت ہے کہ نیٹ ورک کے ساتھ مسائل موجود ہیں۔

ڈسکوری کے ساتھ انضمام کے بعد سے یہ اور وارنر کی دیگر پراپرٹیز عام طور پر برے دور سے گزر رہی ہیں، سی ای او ڈیوڈ زسلاف مسلسل ایسے فیصلے کر رہے ہیں جسے ناظرین کی جانب سے پذیرائی نہیں مل رہی۔

کارٹون نیٹ ورک گروپ کی ساکھ بھی اس وقت متاثر ہو رہی ہے لیکن ان سب کے باوجود امکان ہے کہ کارٹون نیٹ ورک کہیں نہیں جا رہا ہے جبکہ نئے پروگرامنگ پر بھی کام جاری ہے۔

کارٹون نیٹ ورک کو کووڈ 19 اور انضمام کے بعد کٹوتی کا جھٹکہ لگا ہے جس نے وارنر برادرز ڈسکوری ڈویژن کو متاثر کیا تھا اور چینل کے بند کرنے کی افواہیں زور پکڑ گئی تھیں۔

خیال رہے کہ یہ پہلی بار نہیں کہ سوشل میڈیا پر اس طرح کا دعویٰ وائرل ہورہا ہے جس کارٹون نیٹ ورک بند ہونے کی اطلاع دی گئی بلکہ پہلے بھی اس طرح کی کئی خبریں وائرل ہو چکی ہیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں