The news is by your side.

Advertisement

بنوں میں ایم ایم اے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر دھماکے کا مقدمہ درج

پشاور : ایم ایم اے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر دھماکہ کا مقدمہ تھانہ سی ٹی ڈی میں درج کرلیا گیا ، مقدمہ نامعلوم افراد کے خلاف درج کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق بنوں میں ایم ایم اے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر دھماکہ کا مقدمہ تھانہ سی ٹی ڈی میں درج کرلیا گیا، مقدمہ دہشت گردی کی دفعات کے تحت نامعلوم افراد کے خلاف درج کیا گیا۔

تھانہ حوید میں درج کرائے گئے مقدمے میں دہشت گردی کی دفعات بھی شامل کی گئی ہیں۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ دھماکا ریموٹ کنٹرول موٹر سائیکل بم کے ذریعہ کیا گیا، دھماکے میں 8 کلو گرام بارودی مواد استعمال کیا گیا، موٹر سائیکل کے پارٹس فرانزک کے لیے بھیج دیے گئے ہیں۔

یاد رہے گذشتہ روز بنوں کے مضافاتی علاقے حوید میں متحدہ مجلس عمل کے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر نامعلوم افراد کی جانب سے بم حملہ کیا گیا، حملے کے نتیجے میں 4 افراد جاں بحق اور 35 زخمی ہوئے جبکہ اکرم درانی کے محفوظ رہے تھے۔


مزید پڑھیں : بنوں: ایم ایم اے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر حملہ، 4 افراد جاں بحق


خیال رہے کہ اکرم درانی این اے35سےایم ایم اے امیدوار ہے، جہاں ان کا مقابلہ عمران خان سے ہیں۔

دھماکے کے بعد ایم ایم اے کے امیدوار اکرم درانی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ موت اور زندگی اللہ کے ہاتھ میں ہے، ہم ڈرنے والے نہیں، سیاست بھی کریں گے، جلسے بھی کریں گے، ہم ان میں سے نہیں جو ملک سے باہر چلے جائیں، خون کا آخری قطرہ بھی ملک پر قربان کردیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں