The news is by your side.

Advertisement

خطرناک قیدیوں کی سہولت کار بلی گرفتار

سین جوس: کوسٹا ریکا میں قانون نافذ کرنے والے اداروں نے کارروائی کرتے ہوئے جیل میں قید خطرناک قیدیوں کو موبائل فون پہنچانے والی تربیت یافتہ بلی کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق وسطی امریکا میں موجود کوسٹاریکا نامی ملک میں حساس اداروں نے شک کی بنیاد پر کارروائی کرتے ہوئے ایک ایسی  تربیت یافتہ بلی کو حراست میں لیا ہے جو جیل میں قید خطرناک قیدیوں کو موبائل فون پہنچانے کا کام کرتی تھی۔

کوسٹاریکا میڈیا کے مطابق جیلوں میں  موجود قیدیوں کے ساتھیوں نے بلی کو ایسی مہارت کی تربیت دی کہ وہ آسانی کے ساتھ موبائل مذکورہ افراد تک پہنچا دیتی ہے جس کے بعد باہر موجود لوگوں کا قیدیوں سے رابطہ ہوتا ہے۔

مزید پڑھیں: کیا آپ ’چیتا بلی‘ کے بارے میں جانتے ہیں؟

جیل انتظامیہ کو شک تھا کہ قیدی بذریعہ موبائل کسی سے رابطہ کرتے ہیں جس کا اظہار انہوں نے قانون نافذ کرنے والے اداروں سے اعلیٰ سطح کی مٹینگ میں کیا۔ انتظامیہ کی شکایت پر حساس ادارے کے اہلکار متحرک ہوگئے اور نیٹ ورک کا پتہ کرنے کے لیے حکمت عملی اپنائی۔

حساس اداروں اور انتظامیہ کو اُس وقت کامیابی ملی جب انہوں نے رات کے وقت جیل میں داخل ہونے والی بلی کو پکڑا اور اُس کے جسم سے لپٹی چادر کو کھولا تو اُس کے اندر سے موبائل فون، چارجر اور ہیڈ فون برآمد ہوئے۔ قانون نافذ کرنے والے اداروں نے بلی کو حراست میں لینے کے بعد قیدیوں سے تفتیش شروع کردی۔

یہ بھی پڑھیں: اپنے لیے خود خریداری کرنے والی حیرت انگیز بلی، ویڈیو دیکھیں

مقامی نیوز چینل کی جانب سے ساری کارروائی کی ویڈیو شیئر کی گئی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بلی کے پیٹ کے نچلے حصے میں چارجر اور ہیڈ فون جبکہ گردن کے بالوں میں موبائل فون چھپا ہوا تھا۔

بلی اپنی ماہرانہ تربیت کی وجہ سے خراماں خراماں چلتی ہوئی مذکورہ بیرک تک جاتی اور پھر قیدی کو موبائل دے کر انتظار میں بیٹھی رہتی تھی، بات چیت ختم ہونے کے بعد جیل میں بند شخص اُسی طرح بلی کے جسم پر کپڑا لپیٹ دیتا تھا اور وہ باہر چلی جاتی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں