The news is by your side.

Advertisement

بلی نے مالک کو قرض دار بنا دیا، ایک حیران واقعہ

بینکاک: تھائی میں لینڈ میں ہونے والے ایک دل چسپ واقعے نے انٹرنیٹ پر بڑی تعداد میں لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کر لیا ہے، یہ واقعہ ایک پیاری سی بلی کا ہے جو 3 دن سے غائب تھی۔

ہوا یوں کہ ایک پالتو بلی گھر سے غائب ہوئی اور تین دن بعد اچانک لوٹ آئی، مالک نے دیکھا کہ بلی صحیح سلامت ہے تاہم اس کے گلے سے ایک پلے کارڈ بندھا ہوا ہے جو قرض سے متعلق تھا۔

کارڈ سے معلوم ہوا کہ یہ کسی آنٹی مے نے بلی کے گلے میں باندھا ہے، جنھیں یہ بلی ان کے دکان کے باہر کھڑی ملی تھی۔ بلی آنٹی مے کی دکان پر مچھلیوں کی طرف دیکھ رہی تھی جس پر انھوں نے بلی کو تین مچھلیاں کھلا دیں۔

پلے کارڈ پر تھائی زبان میں لکھا تھا: ’آپ کی بلی میرے اسٹال پر مچھلیوں کو للچائی نظروں سے دیکھ رہی تھی، اس لیے میں نے اسے تین مچھلیاں کھلا دیں: آنٹی مے، گلی نمبر تین۔‘

اس واقعے سے متلعق فیس بک پر ایک پوسٹ کی گئی، جس میں بلی کی تصاویر بھی دی گئیں، بلی کے گلے میں پلے کارڈ بھی بندھا دیکھا جا سکتا ہے۔

تھائی زبان میں ان تصاویر پر کیپشن لگایا گیا کہ تین دن بعد بلی قرض کے ساتھ لوٹ آئی، کیا یہ دل چسپ نہیں ہے؟ ایک تصویر میں ٹیبی نسل کی یہ بلی پیارے انداز میں کیمرے کی طرف دیکھ رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں