The news is by your side.

Advertisement

اصولوں پر ڈٹ جانے اور جان کی پروا نہ کرنے کا نام ہی حسینیت ہے، ائیر مارشل ارشد ملک

کراچی : ائیر مارشل ارشد ملک نے کہا ہے کہ سچائی اور اصولوں پر ڈٹ جانے اور جان کی پروا نہ کرنے کا نام ہی حسینیت ہے، واقعہ کربلا اور شہادت حضرت امام حسینؓ نے تاریخ میں فتح اور شکست کا مروجہ روایتی مفہوم تبدیل کر کے رکھ دیا۔

یہ بات انہوں نے یوم عاشو پر اپنے جاری پیغام میں کہی، صدر و سی ای او پی آئی اے ائیر مارشل ارشد ملک کا اپنے پیغام میں مزید کہنا ہے کہ شہادت امام حسینؓ نے اس لحاظ سے ایک نئی تاریخ رقم کی کہ سچائی کے اصولوں کی پاسداری کی خاطر ڈٹ جانا اور بڑی سے بڑی حتی کہ جان کی قربانی دینا سب سے بڑی فتح ہوتی ہے۔

آج تقریبا چودہ سو سال کا عرصہ گزر جانے کے بعد بھی ان کی اس عظیم قربانی کو ساری دنیا کے لئے جرات و بہادری اور باطل کا بے خوفی سے مقابلہ کرنے کی ایک لازوال مثال کے طور پر تسلیم کیا جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سچائی اور اصولوں پر ڈٹ جانے اور جان کی پروا نہ کرنے کا نام ہی حسینیت ہے۔ واقعہ کربلا اور شہادت حضرت امام حسینؓ نے تاریخ میں فتح اور شکست کا مروجہ روایتی مفہوم تبدیل کر کے رکھ دیا۔

میرا یہ ایمان ہے کہ ہماری زندگی کا ہر شعبہ حسنیت کے اصولوں پر مبنی ہو جس میں باطل کے مقابلے میں حق کا ساتھ دینے میں کسی قربانی سے دریغ نہ کیا جائے۔ جو اللہ کریم پر ایمان رکھتے ہیں اور نبی آخر الزمان حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت طیبہ کی پیروی پر یقین رکھتے ہیں ان کے لئے کوئی مشکل ناممکن نہیں رہتی۔

آئیے آج ہم اس بات کا اعادہ کریں کہ اسلام کی سربلندی کے لئے ہم اپنی زندگیوں میں حسنیت کے سچائی اور حق کے اصولوں کو ہمیشہ مقدم رکھیں گے۔ ہم اس بات کا بھی عہد کریں کہ اپنی قومی ائیر لائن پی آئی اے کے تحفظ اور ترقی کی خاطر اسے ہمیشہ اولین ترجیح دیتے رہیں گے۔

میری اللہ کریم سے عاجزانہ التجا ہے کہ وہ ہم سب کو امام حسین کے نقش قدم پر چلنے کی توفیق عطا فرمائے ۔آمین۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں