The news is by your side.

Advertisement

صدر اور وزیراعظم سمیت کسی بھی شخصیت کو فری ٹکٹ جاری نہیں کیا گیا، سی ای او پی آئی اے

کراچی : سی ای او پی آئی اے ائیر مارشل ارشد ملک نے کہا ہے کہ ماضی میں پی آئی اے کو نقصان پہنچایا گیا ہمارے دور میں صدر اور وزیراعظم سمیت کسی بھی اہم شخصیت کو فری ٹکٹ جاری نہیں کیا گیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی چیمبر آف کامرس میں تاجروں سے خطاب کرتے ہوئے کیا، ایئر مارشل ارشد ملک کا کہنا تھا کہ چار دسمبر سے کراچی سے مزید ملکی اور بیرون ملک فلائٹس شروع کی جارہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ دسمبر تک دو طیارے بیڑے میں شامل ہوں گے اور اگلے سال تین سے پانچ طیارے بیڑے میں شامل کرنے کا پلان ہے۔ مجھے پی آئی اے کا کاروبار بڑھانا ہے اگر مجھے دھندا ملے گا تو میں ہر جگہ جاؤٴں گا، بزنس کمیونٹی کو کارگو کے لیے جو ریٹ ملے وہ دینے کو تیار ہوں۔

انہوں نے کہا کہ پی آئی اے کا ماہانہ نقصان تین ارب روپے تھا اب کم ہوکر 1.4ارب روپے تک لے آئے ہیں31 میں سے آج صرف دو جہاز گراؤنڈ ہیں اور باقی تمام طیارے پرواز کے قابل ہیں بزنس کمیونٹی کی مدد سے ہم اب80 فیصد کارگو ہنڈل کررہے ہیں۔

ایئر مارشل ارشد ملک کا کہنا تھا کہ ایک سال کے اندر ایک فری ٹکٹ نہیں دیا مجھ سمیت نہ صدر ہاکستان اور کسی کو بھی فری ٹکٹ نہیں دیا گیا پہلے سفارشی بنیادوں ہر اضافی بیگج پر چھوڑ دیا جاتا تھا اب ہر کسی کو اضافی بیگج کی فیس وصول کی جارہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں