The news is by your side.

Advertisement

جو کام یہ حکومت کررہی ہے اس سے ملک بچتا ہوانظرنہیں آرہا، چیئرمین اپٹما

اسلام آباد : چیئرمین اپٹما حامد زمان کا کہنا ہے کہ جو کام یہ حکومت کررہی ہے اس سے ملک بچتا ہوانظرنہیں آرہا، انڈسٹری کی صورتحال برقرار نہ رکھی گئی تومعیشت تباہ ہوجائے گی۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین اپٹما نارتھ زون حامد زمان نے وزیراعظم کی جانب سے سپر ٹیکس لگانے کے اعلان پر اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو میں کہا کہ اس وقت حکومت کو ایک ہنگامی صورتحال کاسامناہے، ہنگامی صورتحال کے پہلے تو آثار نہیں تھے لیکن 2سے3ماہ جو صورتحال پیدا ہوئی وہ سمجھ سے بالا ہے۔

حامد زمان کا کہنا تھا کہ انڈسٹری کی صورتحال برقرار نہ رکھی گئی تومعیشت تباہ ہوجائے گی ، اسوقت سب سے زیادہ ضرورت بیرونی سرمایہ کاری کی ہے ، ٹیکس بڑھائیں گے تو بلیک میں کاروبار بڑھ جائےگا۔

چیئرمین اپٹما نے کہا کہ حکومت افراتفری پھیلا کر غلط کررہی ہے، ایکسپورٹ نیچے گئی،فیکٹریاں بند ہوئیں تو حالات بس میں نہیں ہونگے، انھیں یہ بیان چھوڑ دینا چاہیے کہ ہم ملک بچانے آئے ہیں، جو کام یہ حکومت کررہی ہے اس سے ملک بچتا ہوانظرنہیں آرہا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ اگر یہ ٹیکس پر ٹیکس لگائیں گے اور کارپورٹ سیکٹر کو مایوس کریں گے تو لوگ ٹیکس نیٹ سے باہر نکل جائیں گے، ریونیو نہیں بڑھے گا۔

حامد زمان نے کہا کہ لانگ ٹرم آنیوالی حکومت ہی درست فیصلے کرسکتی ہے ، حکومت ٹیکس نیٹ میں نئے لوگوں کو نہیں لارہی، 9 لاکھ لوگ صرف ٹیکس پیئر ہونگے تو ملک کہاں جائےگا، سپر ٹیکس جیسے اقدامات سے سرمایہ کاری کم ہوگی بڑھے گی نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں