تازہ ترین

آئی ایم ایف اور پاکستان کے درمیان معاہدے پر امریکا کا ردعمل

واشنگٹن: امریکا نے عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف)...

مسلح افواج کو قوم کی حمایت حاصل ہے، آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل عاصم منیر کا کہنا ہے...

ملت ایکسپریس واقعہ : خاتون کی موت کے حوالے سے ترجمان ریلویز کا اہم بیان آگیا

ترجمان ریلویز بابر رضا کا ملت ایکسپریس واقعے میں...

صدرمملکت آصف زرداری سے سعودی وزیر خارجہ کی ملاقات

صدر مملکت آصف علی زرداری سے سعودی وزیر خارجہ...

چیئرمین پی سی بی کا پاک بھارت سیریز سے متعلق اہم بیان

لاہور: چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ انٹر نیشنل کرکٹ کونسل کی آئندہ میٹنگ میں کیا کرنے جارہے ہیں؟۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے پاک بھارت کرکٹ شروع کرانے کا پلان ترتیب دے دیا ہے، آئندہ ہونے والی آئی سی سی میٹنگ میں وہ چار ملکی ٹی 20 ٹورنامنٹ کی تجویز دینگے، ٹورنامنٹ میں آسٹریلیا او رانگلینڈ کو بھی شامل کرنے پر غور جاری ہے۔

اپنے بیان میں رمیز راجہ نے آسٹریلوی کرکٹ ٹیم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ کینگروز ٹیم ضرور پاکستان کا دورہ کرے، آسٹریلیا کے کھلاڑیوں کو زبردست سکیورٹی فراہم کریں گے اور وہ گولف کھیلنے کے ساتھ ساتھ باہر کے کھانے سے بھی لطف اندوز ہونگے۔

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے آسٹریلوی کرکٹر عثمان خواجہ کے بیان کو حوصلہ افزا قرار دیتے ہوئے کہا کہ شائقین آسٹریلیا کےکرکٹرز کو کھیلتےدیکھنے کے لئے بے تاب ہیں۔

واضح رہے کہ چند روز قبل آسٹریلیا کے مایہ ناز بیٹر عثمان خواجہ نے بیان دیا تھا کہ وہ پاکستان میں آکر دوبارہ کرکٹ کھیلنا چاہتے ہیں، انہوں نے کہا کہ جون جولائی میں پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کھیلی، اس میں میرے لیے سپورٹ بہت ہی شاندار تھی۔

آسٹریلوی کرکٹر کا کہنا تھا کہ حقیقت میں آپ کرکٹ کی نئی جنریشن کے لیے متاثر کن ہیں، لیکن ہم وہاں جا کر کھیل کی بحالی کھیل کے فروغ اور بہتری کےلیے اپنا کردار ادا کر سکتے ہیں، انہوں نے کہا کہ میں پرامید ہوں نہ صرف اپنے لیے بلکہ پاکستان کرکٹ اور ان تمام نوجوان لڑکے اور لڑکیوں کے لیے جو مستقبل میں پروفیشنل کرکٹر بننا چاہتے ہیں۔

Comments

- Advertisement -