The news is by your side.

Advertisement

مضبوط ایوان بالاء ہی مضبوط ریاست کی ضمانت ہے، چیئرمین سینیٹ

اسلام آباد: چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی نے کہا ہے کہ سینیٹ آف پاکستان نے ان 47 برسوں کے سفر میں بہت سے نشیب و فراز عبور کرتے ہوئے صوبوں کے مفادات کا تحفظ کرنے اور ان کے حقوق کی ضمانت کیلئے ہر ممکن کوشش کی۔

سینیٹ کے 47 ویں یوم تاسیس کے موقع پر اپنے پیغام میں چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی کا کہنا تھا کہ یوم تاسیس ہم اس عزم کےساتھ منا رہے ہیں کہ ایوان بالاء وفاقی اکائیوں کے درمیان اتفاق و اتحاد پیدا کرنے کیلئے اپنا آئینی کردار ادا کرتا رہے گا۔

انہوں نے کہا ہے کہ مضبوط ایوان بالاء ہی مضبوط ریاست کی ضمانت ہے، یہ دن ہر سال ہمیں ایک نئے جوش اور ولولے کا پیغام دیتا ہے اور وفاقی اکائیوں کی موثر نمائندگی کرنے کا حوصلہ پیدا کرتا ہے۔

چیئرمین سینیٹ کا مقبوضہ کشمیر کی صورت حال پر دنیا بھر کی پارلیمنٹس کے نام خط

ان کا کہنا تھا کہ سینیٹ آف پاکستان نے ان 47 برسوں کے سفر میں بہت سے نشیب و فراز عبور کرتے ہوئے صوبوں کے مفادات کا تحفظ کرنے اور ان کے حقوق کی ضمانت کیلئے ہر ممکن کوشش کی ہے۔

چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ آج کا دن اس لئے بھی بہت اہم ہے کہ آج پوری قوم کشمیری بہنوں اور بھائیوں کے ساتھ شانہ بشانہ کھڑی ہے اور اس ضمن میں ایوان بالاءنے ہمیشہ مثبت کردار ادا کیا ہے، اس حوالے سے سینیٹ کی پاس کی جانے والی قرادادیں اور سفارشات قابل ذکر ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں