The news is by your side.

Advertisement

چین کا ٹرمپ کے عالمی ادارہ صحت کی امداد روکنے سے متعلق اہم بیان

بیجنگ : چین کا کہنا ہے کہ ٹرمپ کی جانب سے عالمی ادارے کی امداد روکنے کے فیصلے سے دیگرممالک کیساتھ خود امریکا بھی متاثر ہوگا، عالمی بحران میں ڈبلیوایچ اوجیساکردارکوئی اور ادانہیں کر سکتا۔

تفصیلات کے مطابق چینی وزارت خارجہ کے ترجمان نے امریکی صدر ٹرمپ کی جانب سے عالمی ادارہ صحت کی امداد روکنے کے اعلان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ عالمی بحران میں ڈبلیوایچ اوجیساکردارکوئی اور ادانہیں کر سکتا امریکا کی عالمی ادارے کی امداد روکنے کافیصلہ عالمی تعاون پر اثر اندا ز ہوگا۔

ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا تھا کہ اس فیصلے سے دیگرممالک کیساتھ امریکا بھی متاثر ہوگا۔

یاد رہے امریکی صدرٹرمپ نےعالمی ادارہ صحت کےفنڈزروکنےکااعلان کرتے ہوئے کوروناکے پھیلاؤ کا تمام ترذمہ دار ڈبلیو ایچ او کو قرار دے دیا اور کہا ڈبلیوایچ او نے کورونا کے معاملے پر صحیح کردارادا نہیں کیا۔

ٹرمپ کا کہنا تھا کہ ڈبلیوایچ اوکی گائیڈلائنزپرعمل کرنےسےکئی ملکوں میں وائرس پھیلا، عالمی ادارہ کورونا کے حوالے سے وقت پر اطلاع دینے میں ناکام رہا، ڈبلیو ایچ اوکا احتساب ہونا ضروری ہے۔

امریکی صدر نے کہا کہ عالمی ادارہ صحت نے کوروناوائرس کے معاملے پر تاخیر سے کام لیا ، ڈبلیوایچ او نے سائنسدانوں اور ریسرچرز کی گمشدگی پر خاموشی اختیار کیے رکھی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عالمی ادارہ صحت وقت پرفیصلے کرتا تو وبا پر قابو پایا جاسکتا تھا، عالمی ادارہ صحت نے دنیا کو غلط معلومات فراہم کیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں