The news is by your side.

Advertisement

چین کا آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ کی مدت ملازمت میں توسیع پر بیان

قمرجاویدباجوہ غیرمعمولی قائدانہ صلاحیتوں کےمالک اور چین کے پرانے دوست ہیں

بیجنگ : چینی وزارت خارجہ نے کہا قمرجاویدباجوہ غیرمعمولی قائدانہ صلاحیتوں کےمالک اور چین کے پرانے دوست ہیں ، ان کی قیادت میں پاکستان کے استحکام کیلئے پر امیدہیں۔

تفصیلات کے مطابق چینی وزارت خارجہ کے ترجمان نے آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ کی مدت ملازمت میں توسیع پر اپنے بیان میں جنرل قمرجاویدباجوہ غیر معمولی قائدانہ صلاحیتوں کے مالک ہیں اور چین کے پرانے دوست ہیں۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ پاک چین دوستی میں جنرل قمرجاوید باجوہ نے مثبت کردار ادا کیا، پاک فوج خطے میں امن کیلئے کردار جاری رکھے گی۔

چینی وزارت خارجہ نے مزید کہا کہ جنرل قمرجاوید باجوہ پاک فوج کے غیر معمولی لیڈرہیں ، ان کی قیادت میں پاکستان کےاستحکام کیلئے پر امیدہیں ، یقین ہے پاک فوج علاقائی امن اورسیکیورٹی کیلئے کوششیں جاری رکھےگی۔

مزید پڑھیں : جنرل قمرباجوہ مزید تین سال کے لیے آرمی چیف مقرر

یاد رہے کہ حکومتِ پاکستان نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کو مزید تین سال کے لیے پاک فوج کا سالار مقرر کرنے کا نوٹی فکیشن جاری کردیا تھا۔

زرائع کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نے جنرل قمر باجوہ کی مدت ملازمت میں توسیع کا فیصلہ ملک کی مشرقی سرحد کی موجودہ صورتحال ، بدلتی ہوئی علاقائی صورتحال،خصوصاًافغانستان اور مقبوضہ کشمیر کے حالات کے تناظرمیں کیا۔

خیال رہے جنرل قمر جاوید باجوہ کو سابقہ وزیر اعظم نواز شریف نے انہیں29 نومبر 2016 کو پاکستان کا 16واں سپہ سالار مقرر کیا تھا اور ان کی مدت ملازمت 29 نومبر 2019 کو ختم ہونا تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں