The news is by your side.

Advertisement

امریکی حکام کرونا وائرس پر الزام دینے کے بجائے وائرس پرقابوپانے کی کوشش کرے، چین

بیجنگ : چینی وزارت خارجہ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ امریکی حکام کرونا وائرس پرچین کوالزام دینے کے بجائے وائرس پر قابو پانے  کی کوشش کرے ، چین کی کوششوں پر عالمی پذیرائی امریکا سننا نہیں چاہتا۔

تفصیلات کے مطابق چینی وزارت خارجہ کے ترجمان نے جاری بیان میں کہا ہے کہ توقع ہے امریکی حکام کرونا وائرس پرچین کوالزام دینے کے بجائے مقامی رسپونس اورعالمی تعاون پر توجہ مرکوز کریں گے ۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ کرونا وائرس کی وبا کیخلاف چین کی کوششوں کونظراندازکرنا غیراخلاقی اورغیرذمہ دارانہ ہے، اس سے امریکا میں کورونا وائرس پرقابوپانے میں کوئی مدد نہیں ملے گی۔

چینی وزارت خارجہ نے مزید کہا کہ کچھ امریکی حکام نے چین پرحقائق چھپانے کا الزام لگایا، دنیا جانتی ہے چین شفاف اورکھلا ہوا ہے، چین کی کوششوں پر عالمی پذیرائی امریکا سننا نہیں چاہتا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ امریکی حکام پر زور دیتے ہیں کہ وہ حقائق کااحترام کرے اور چین پر تنقید میں وقت ضائع کرنے کے بجائےکرونا وائرس پر قابو پانے کی کوشش کرے۔

خیال رہےکہ امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپئو نے کرونا وائرس پر کنٹرول حاصل کرنے کی تفصیلات بتاتے ہوئے اسے ووہان وائرس کا نام دیا تھا۔

واضح رہے کرونا وائرس کی دنیا بھر میں تباہ کاریاں جاری ہیں، کرونا وائرس سے دنیا بھر میں اموات کی تعداد 4979 ہو گئی ہے جبکہ چین میں متاثرین اورہلاکتوں کی تعداد میں نمایاں کمی آرہی ہے۔

چین نے مریضوں کی تعداد میں کمی کے باعث وائرس کے لیے عارضی طور پر بنائے گئے اسپتال بند کردیے ہیں جبکہ شنگھائی میں کرونا وائرس کے مریضوں کی صحتیابی کی شرح 93 فیصد ہوگئی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں